NETget.dk kundeservice / Nokia
Fra : Mikael Hansen

Dato : 26-08-03 22:35

er der nogen der har erfaring med www.NETget.dk vi har lige købt en Nokia
3510i, første gang vi tænder den fryser den fast efter 1 time, man tager
batteriet ud og det samme gentager sig efter en halv time. Så gå vi ned og
spørger om vi ikke kan få en ny telefon, men det kan vi ikke, den skal
sendes til reparation ( det tager 1 uge får vi at vide ) får vi at hvide,
kan det passe man skal finde sige i det...?

Mener da normalt man får byttet en vare vis den ikke virker som den skal,
når man pakker den ud, om fejlen så er konstant eller periodisk !

mikael.hansen@pc.dk

Fra : Mikael Hansen

Dato : 26-08-03 22:58

Nu er jeg ved skrive til www.NETget.dk også finder jeg ud af at
www.telekaeden.dk sikkert har noget til fælles.
for butikken hvor vi købte telefonen i hedder www.telekaeden.dk og da jeg
ringede til dem for at sige, at jeg syntes ikke det kunne være rigtig at min
kæreste skulle vente 1 uge på at få 1/2 dag gammel telefon / repareret
telefon tilbage, fik jeg telefon nummeret på www.NETget.dk vejle.

Mikael

Fra : Bo Larsen

Dato : 27-08-03 07:04

Mikael Hansen wrote:
> Nu er jeg ved skrive til www.NETget.dk også finder jeg ud af at
> www.telekaeden.dk sikkert har noget til fælles.
> for butikken hvor vi købte telefonen i hedder www.telekaeden.dk >
> Mikael

Rigtigt! Det står også lige midt på forsiden; "Velkommen til NETget.dk -
Telekæden Vejle aps."

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen

Fra : Mikael Hansen

Dato : 02-09-03 21:14

Ja, nu er der gået en uge, og vi har endnu ikke fået en telefon fra
Telekæden.... :/

Fra : Gunnar

Dato : 08-09-03 14:00

Hej Mikael!

Kontakt www.forum.netget.dk

Det må være stedet at klage din nød da det er dem selv der skriver derinde!

Fra : Gunnar

Dato : 08-09-03 13:47

Hej Mikael!

Jeg synes du skal smutte ind på www.forum.netget.dk!

Det er deres egen forum hvor du kan spørge og få svar fra dem selv!