mmf toner til Siemens s55
Fra : Kasanski

Dato : 25-08-03 18:01

Hejsa

er det kun .midi toner man kan overføre til sin telefon, kan jeg ikke
overføre .mmf toner ?? er der nogen der ved hvor man kan finde .midi der kan
afspilles godt på telefonen, har fundet nogle men det lyder ikke særligt
godt ??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-08-03 17:27

"Kasanski" <kasanski@ofir.dk> wrote in message
> Hejsa

Stil dit ur

Fra : Søren H. Wind

Dato : 25-08-03 18:13

Kasanski wrote:

> [...]
> overføre .mmf toner ?? er der nogen der ved hvor man kan finde .midi
> der kan afspilles godt på telefonen, har fundet nogle men det lyder

Der er meget stor kvalitetsforskel på midi' filer og deres brug af
instrumenter, jeg er efterhånden stødt på et par forskellige MIDI'er der
lyder rigtigt godt på Siemens.
MMF' filer kan ligesåvel som MIDI filer overføres til telefonen !

Overvejer at lave en FTP' på et tidspunkt, men ved ikke om det er lovligt
--
Søren 'HDI' Wind - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3510

Fra : MaRk

Dato : 25-08-03 18:30

> Overvejer at lave en FTP' på et tidspunkt, men ved ikke om det er lovligt

Det er ulovligt.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 25-08-03 18:58

On Mon, 25 Aug 2003 19:12:54 +0200, "Søren H. Wind"
<s.wind@adslhome.dk> wrote:

>Overvejer at lave en FTP' på et tidspunkt, men ved ikke om det er lovligt

Hvad er det nu lige at MMF-toner er, og hvo rkan man finde
sådanne nogle?

/Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-08-03 19:54

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> wrote in message

> Der er meget stor kvalitetsforskel på midi' filer og deres brug af
> instrumenter, jeg er efterhånden stødt på et par forskellige MIDI'er der
> lyder rigtigt godt på Siemens.

Men hvad er det telefonen ikke kan afspille.. Jeg har en hel bunke gode midi
filer... Men der er nogle den ikke kan afspille... Har dog fundet ud af, når
de er over ca. 40kb så kan den ikke... Men hvad med antal toner osv?

Fra : Ivan G

Dato : 01-09-03 01:47

> [...]
når
> de er over ca. 40kb så kan den ikke... Men hvad med antal toner osv?

http://www.allformp3.com/polyphonic-ringtone-converter/polyphonic-ringtone-converter.htm

Lækkert program.....lav midi/mmf filerne selv, eller konverter fra egne
samples.......

Nogen der har nogle gode sider med midi/mmf filer...?? Behøver jeg at sige
at de gerne må være gratis?