Nogle der har erfaring med 12send.dk ?
Fra : Michael

Dato : 24-08-03 14:38

Hej !

For to uger siden prøvede jeg at hente 10 polyfoniske ringetoner ned a 12 kr
stykket til min Siemens C55 med Telmore abonnement.
Men det var kun 2 af ringetonerne jeg ku få fat i, men det har kostet mig
8*12,- alligevel. Kan det være rigtigt at man betaler for noget som man ikke
får ?! Det er schi da bondefangeri !! Og jeg har sendt dem en mail for en
uge siden, men der r ingen der ahr svaret!

Er det ikke ulovligt eller noget, at tage penge for noget som kunden ikke
får ?! Jeg synes det er meget langt ude...

Hilsen
Michael

Håber I kan hjælpe mig

Fra : Martin

Dato : 25-08-03 01:17

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er det ikke ulovligt eller noget, at tage penge for noget som kunden ikke
> får ?! Jeg synes det er meget langt ude...

Jeg ville ringe/maile til mit teleselskab hvis jeg var dig, har før hørt om
folk der har gjort det og fået pengene tilbage
det er sq egentlig en kedelig udvikling med alle de der
mikrobetalingstjenester til mobiloser. Fatter ikke at folk vil give f.eks.
30kr for et java spil til deres 3510i. For det første kan man hente dem
selv, for det andet ville jeg nok heller sidde og game lidt på min computer
;)

MVH
Martin