Hukommelse i T610? Etc.
Fra : Henrik Andersen

Dato : 24-08-03 07:55

Er der en her der kan fortælle hvor meget hukommelse
der er i sådan en T610???

Hvor meget bruges til applikationer?
Hvor meget ledig plads er der når telefonen er spritny?
Kan man komme til at opgradere, så man på en eller anden måde får mere
hukommelse?
Ligger sms'r på sim kortet eller tlf?
Hvis de ligger på tlf, hvordan får man dem så over på PC?

Det var bare det, Mvh Henrik

Fra : KGB

Dato : 24-08-03 22:09

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> Er der en her der kan fortælle hvor meget hukommelse
> der er i sådan en T610???

2MB

> Hvor meget bruges til applikationer?
kommer an på hvor mange du smider i / fjerner.

> Hvor meget ledig plads er der når telefonen er spritny?
kan ikke huske

> Kan man komme til at opgradere, så man på en eller anden måde får mere
> hukommelse?
nope

> Ligger sms'r på sim kortet eller tlf?
telefon, men du kan også lægge på sim

> Hvis de ligger på tlf, hvordan får man dem så over på PC?
Ved det ikke, har ikke prøvet. Men kunne tænke mig at man gjorde det via IR
eller blåtand.

> Det var bare det, Mvh Henrik

okidokki

--