Skærme
Fijala 3554
Hvilke skærme 17" er gode
Fra : Kim014

Dato : 06-04-01 21:54

Jeg søger en let brugt 17" skærm max 3 år hvilke kan anbefales Mvh. Kim
midtvestjylland

Fra : S@ndman

Dato : 06-04-01 22:05

Hejsa,

Jeg har en 2 år gammel Hyundai 17" skærm jeg vil sælge for 1450,-....

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-04-01 22:33

Jeg har en SONY GDM 17 SEII der er ca. 3 år gamel, SONY's topmodel på det
tidspunkt, der er som ny og med original embalage.

0,25 dp
1280*1024 i 75 Hz og 1600*1200 i 60 Hz.

Mulighed for tilslutning af to PC'ere, OSD...

Nypris 8000.- inkl. moms. Kom med et bud.

Mvh

Bruno