GTA vice city
Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 27-08-03 21:14

Jeg er kommet til den mission hvor jeg skal smadre nogle både med sådan et
lille RC fly og nogle bomber!! det er helt fint!!

Men hvordan styrer jeg det fly?? det dykker hele tiden igen når jeg er
kommet i luften!! er det meningen??

Sebastian

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 27-08-03 21:47

Sebastian Nielsen wrote:
> [...]
> lille RC fly og nogle bomber!! det er helt fint!!
>
> Men hvordan styrer jeg det fly?? det dykker hele tiden igen når jeg er

Kig på din tasteopsætning, jeg vil tro du slipper gassen.

Mvh

Bruno

Fra : KEO

Dato : 27-08-03 23:09

Hej

Det er min erfaring at det er meget normalt at du skal flyve lidt op og ned,
da flyveren rammer et "loft", hvor det er somom at gassen forsvinder og
flyet dykker. Men det er lettest at ramme bådene hvis du dykker ned mod dem,
ligesom de tyske stucka bombere (sikkert stavet forkert) under 2.
verdenskrig.

KEO

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 28-08-03 08:59

"Sebastian Nielsen" <sebastian@diversnet.dk> wrote:

> [...]
>lille RC fly og nogle bomber!! det er helt fint!!
>
>Men hvordan styrer jeg det fly?? det dykker hele tiden igen når jeg er

Jeg havde det samme problem som dig. Her er et par fif:

1 - Få flyet en smule i luften og flyv ud over vandet - opdriften i
flyveren er MEGET bedre over vandet. Er du først kommet ud over vandet
kan flyet sagtens holde sig oppe hvis du bare holder gassen i bund.
Pas dog på med at dreje for skarpt.

2 - De små fly har mere end 1 bombe - hvordan det fysisk kan lade sig
gøre ved jeg ikke eftersom bomberne er stort set ligeså store som
flyet selv. Der er dog en timer på et par sekunder når den skal
genlade så man kan ikke bare smide en bombe regn over bådene

3 - Pas på med at dykke ned mod bådene - du har ikke så travlt med at
smadre dem. Pas hellere på ikke at styrte ned.

4 - Senderen på flyveren har en begrænset rækkevidde - hvis du kommer
for langt væk fra bilen så crasher flyet

5 - Missionen er ikke ovre når de 3 både er sænket og mændene på kajen
er døde - slip ikke gassen efter sidste skib. Mht mændene på kajen så
kan du skubbe dem i vandet bare ved at køre ind i dem, hvis du ikke
gider precisionsbombning.

De første par gange jeg spillede missionen kørte jeg flyveren hele
vejen derover og kørte ind i første båd og sprang den i luften -
troede jeg kun havde 1 bombe pr fly

Da jeg endelig gennemførte missionen smadrede jeg alt i missionen med
1 fly.

Fra : Sebastian Nielsen

Dato : 28-08-03 13:21

TAKKER JER ALLE FOR DE GODE RÅD!