Web-baseret spil (Vampires)
Fra : MadsD

Dato : 27-08-03 10:14

Vil nogen være med?

http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=MadsD

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk
Email: spam@_removetosendmemail_madsd.dk

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 27-08-03 17:05

http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=rocco

den her er sjovere!!

"MadsD" <spam@$removemetosendmemail$madsd.dk> wrote in message
> Vil nogen være med?
>
> http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=MadsD
>
> --
> Regards/Hilsen
> MadsD - http://www.madsd.dk
> Email: spam@_removetosendmemail_madsd.dk

Fra : MadsD

Dato : 27-08-03 20:17

> Vil nogen være med?
>
> http://quiz.ravenblack.net/blood.pl?biter=MadsD

Okay, der var i hvert fald een, som ikke ville være med. (Min "vampyr" er i
hvert fald slettet.) Han mente min posting var spam. Det mener jeg så ikke.
Det er et spil, der er computer-relateret. Og jeg anbefaler det, fordi jeg
synes det er sjovt.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 28-08-03 13:35

MadsD wrote:

> [...]
> Det mener jeg så ikke. Det er et spil, der er computer-relateret. Og
> jeg anbefaler det, fordi jeg synes det er sjovt.

Ja, men så kunne du jo linke til hovedsiden, istedet for det link hvor du
får flere points eller whatever.
Du kunne jo også bare have læst betingelserne for spillet, og vidst at du
ikke skulle spamme med dit referral-id.

--
Jacob

If you ever teach a yodeling class, probably the hardest thing is to
keep the students from just trying to yodel right off. You see, we
build to that.

Fra : MadsD

Dato : 01-09-03 10:32

Jeg ville nu heller ikke kalde det spamming. Det her er eeen post. I eeen
nyhedsgruppe. Jeg er selv en af dem, der ikke gider læse alle de åndssvage
spam-beskeder. Men som sagt,... med denne post inviterede jeg nogle folk til
at være med i et sjovt spil. Jeg synes det var en reel post. Dejlig enkelt
og sjovt, synes jeg i hvert fald.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 01-09-03 10:48

MadsD wrote:
> [...]
> jeg nogle folk til at være med i et sjovt spil. Jeg synes det var en
> reel post. Dejlig enkelt og sjovt, synes jeg i hvert fald.

Spam er reklame. Du gjorde reklame for dit id. Derfor blev din konto lukket.
Ligesom reglerne siger. Det ser jeg ikke noget galt i, ligemeget hvor godt
spillet er.

--
Jacob

If you're a young Mafia gangster out on your first date, I bet it's
real embarrassing if someone tries to kill you.