Diablo2 hardcore europe account sælges
Fra : Martin!

Dato : 25-08-03 15:22

Jeg sælger min account i diablo2 hardcore closed europe battle.net for det
højste offer danske penge på mit account har jeg følgende: Barbar lvl 92 med
Grandfather, Shaft, Arreats, wartraveler, string of ears og hellmouth
gloves. Paladin med Shaft, Gaze, Schaeffers hammer, Herald of zakarum, og 2
raven frost ringe. En amazone med Wf(39/11max dmg jewel ) og en armor med
146 ed/60 increased attack speed, en 0.8 valkyrie helm, Atmas amulet, en
dreadknot ring 6manaleech/6lifeleech og en perfect ravenfrost, nogen
handsker med 20 ias, og war traveler + en masse poison charms. En mule
account med Ber rune ( ca en storm værd på hc ) og en Eaglehorn, Alt dette
er på HARDCORE, Mine characters er Gode og godt opbyggede smid et svar med
hvad du vil give for disse accounts, og evt spørgsmål, jeg ville synes det
ville være bedst hvis vi kunne mødes på en netcafe nær esbjerg, eller også
vil jeg foretrække at du sender pengene får min adresse og mine telefon
numre og så gir jeg dig password Spørg endelig!

P.S Svar på mail da jeg ikke tjekker news dagligt!

Fra : Aardvark

Dato : 25-08-03 20:28

"Martin!" <d2eren@hotmail.com> wrote in

> [...]
> numre og så gir jeg dig password Spørg endelig!
>
> P.S Svar på mail da jeg ikke tjekker news dagligt!

1. Den er total OT, og...hvornår har du sidst været ved lægen ?
2. Hvorfor ?!?!?!?!?!?

Fra : Gismo

Dato : 25-08-03 21:19

"Martin!" <d2eren@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Mine characters er Gode og godt opbyggede smid et svar med
> hvad du vil give for disse accounts,

Et los over til den rigtige NG !

Gismo

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 25-08-03 22:10

Martin! wrote:

> Jeg sælger min account i diablo2 hardcore closed europe battle.net for det
> højste offer danske penge på mit account har jeg følgende:

LOL - Det er muligt amerikanerne er skøre nok til at give penge for en
D2 figur, men hvis nogen danskere ryger på den så er det da lige til
Nyhederne.

> P.S Svar på mail da jeg ikke tjekker news dagligt!

Oversættelse, du ønsker ikke en offentlig auktion elelr også er du bare
doven. Prøv dog eBay, så er der sty på tingene og det kan jo værre der
er en englænder der er skør nok.

Mvh

Bruno

Fra : Martin!

Dato : 26-08-03 06:26

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Oversættelse, du ønsker ikke en offentlig auktion elelr også er du bare
> doven. Prøv dog eBay, så er der sty på tingene og det kan jo værre der

Da jeg ikke er fyldt 18 endnu kan det ikke lade sig gør har tjekket qxl, men
ingen der, btw den er solgt for 1000 kr!

Fra : Gismo

Dato : 26-08-03 08:26

> Da jeg ikke er fyldt 18 endnu kan det ikke lade sig gør har tjekket qxl,
men
> ingen der, btw den er solgt for 1000 kr!

Hvorfor tror du ... Fordi der ikke er ret mange danskere der bruger penge på
sådan noget.
Ebay er vejen frem hvis man vil af med pixel, om det er d2 acc, UO acc, Daoc
acc eller noget andet er det stedet hvor man skal lede !

Du kender vil en der er over 18 som kan sælge ting for dig næste gang ;)

Fra : Jane

Dato : 26-08-03 16:46

Martin! skrev i <news:bieqro$tgl$1@news.net.uni-c.dk>:

> Da jeg ikke er fyldt 18 endnu kan det ikke lade sig gør har tjekket
> qxl, men ingen der, btw den er solgt for 1000 kr!

Selvom man er under 18 er der stadig grupperne som er
beregnet til køb og salg du kunne have brugt.

Jane