Netexpress???
Fra : Kim014

Dato : 06-04-01 21:50

jeg har bestilt netexpress, men jeg ved ikke hvad der er bedst, med hensyn
til , modem , router, atm kort og andet, jeg ved ikke om der er nogen
væsenlig forskel på hvad man vælger, er der det??? Mvh. Kim

Fra : Søren Blom

Dato : 06-04-01 22:40

Du har ikke overvejet at ringe til TeleDanmark for at høre hvad du har
bestilt?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kim014

Dato : 06-04-01 23:23

Jeg har kun ringet og bestilt netexpress og har endnu ikke fået
informations¨brochurer fra tdc så jeg ved faktisk ikke hvad jeg får,det må
være noget standard Mvh. Kim

Fra : Jesper Skriver

Dato : 07-04-01 00:03

http://www.tele.dk/
http://www.opasia.dk/

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Bent skohorn

Dato : 08-04-01 19:26

"Kim014" <kim014@mail.dk> wrote in message
> Jeg har kun ringet og bestilt netexpress og har endnu ikke fået
> informations¨brochurer fra tdc så jeg ved faktisk ikke hvad jeg får,det må
> være noget standard Mvh. Kim

regner du med at de sender brochurer på et produkt _efter_ du har bestilt
det? hvilken planet er du fra? brochurer er salgsmateriale der skal få folk
til at købe et produkt.. det der følger med produktet er en manual :)

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 09-04-01 18:30

On Sun, 8 Apr 2001 20:25:48 +0200, "Bent skohorn" <a@b.c> wrote:

Dav.

>regner du med at de sender brochurer på et produkt _efter_ du har bestilt
>det?

Når man bestiller ISDN, får man introduktionsmateriale sammen med
ordrebekræftelsen.

Daniel Stjernholm aka Skumling - skumling@skumlenet.dk

Fra : Rea721

Dato : 09-04-01 21:17

"Bent skohorn" <a@b.c> skrev

> regner du med at de sender brochurer på et produkt _efter_ du har bestilt
> det?

Ja, det gør de faktisk.

> hvilken planet er du fra?

Jorden.. og du?

> brochurer er salgsmateriale der skal få folk
> til at købe et produkt..

Nu er du forhåbentlig blevet lidt klogerer.....?

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Bent skohorn

Dato : 09-04-01 21:23

"Rea721" <rea721@fabel.dk> wrote in message
> "Bent skohorn" <a@b.c> skrev

> Ja, det gør de faktisk.

aha... De bruger altså penge på at promovere et produkt man allerede _har_
købt.. makes sense.. det er jo tdc vi snakker om..

> Jorden.. og du?

Mænd er fra Mars, kvinder er fra Venus

> Nu er du forhåbentlig blevet lidt klogerer.....?

Jeg kunne skrive så meget _lige_ her.. men det er for nemt.

Skohorn
Nedlæg hæren.

Fra : @ndersen

Dato : 12-04-01 10:51

Bent skohorn <a@b.c> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9at5mp$ner$1@news.inet.tele.dk...

Sig hvad i alverden fejler du?

> aha... De bruger altså penge på at promovere et produkt man allerede _har_
> købt.. makes sense.. det er jo tdc vi snakker om..

Mvh
@ndersen