Rod stewart ?
Fra : Jan

Dato : 29-08-03 23:49

Hejsa

Jeg er ejer af en gammel Stewart-koncert fra 1981.

Den hedder "Tonight he´s yours - Live at the L.A forum"

Koncert er på VHS-video, og er desværre ved at værre i middelmådig kvalitet.

Jeg søgt som en gal på nettet, efter steder hvor de evt. solgte denne video,
men har ingen fundet !

Dog har jeg snuset mig frem til, at den skulle være udgivet på Laser Disc.
Nogen der kan be - eller afkræfte dette. Eventuel nogen der ved hvor
udgivelsen kan støves op henne ??

Jan Rysz

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 30-08-03 07:59

"Jan" <jrysz@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Disc.
> Nogen der kan be - eller afkræfte dette. Eventuel nogen der ved hvor

Hej Jan

Hvis du kigger her:
http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000010901
skulle det vist være den rigtige, men den er jo desværre taket ud af deres
sortiment, der kunne dog være noget ved at forsøge sig med "Videohunt", prøv
at klikke på knappen...

men hvad med denne?

http://www.ifilm.com/filmdetail?ifilmid=2326391

lad os høre hvordan det ender.