spørgsmål om industrial, dnb, Electronica/~
Fra : Invader Zim

Dato : 29-08-03 23:28

er der overhodet nogen klubber for ovenstående musik genrer i københavn?
De eneste to klubber jeg kender til er industrial/noise klubben Club
Metropolis som jeg selv er med i, Bragagild, og Black Cat som er mere ovre i
goth scenen.

Der er flere grunde til at jeg spørger. For det første savner jeg info om
lokale navne (i experimental og noise genrerne kender jeg f.eks. kun
Bragagild og Aalborg Noise Jihad bandsne), og for det andet vil min klub
gerne komme ud til flere folk. Det er næsten altid kun de samme hoveder vi
ser til koncerterne vi arrangerer, og jeg nægter at tro på at der kun er
150-200 mennesker i københavn der er interesseret i at se industrial, noise,
IDM, neofolk, neoklassisk, experimental osv. koncerter.

Da jeg f.eks. så Squarepusher sammen med Luke Vibert/Wagon Christ i New York
City i juli måned, var der måske 250 mennesker til den koncert. Jeg ved ikke
hvornår Tom sidst var her i Danmark, men er der nogen der ved hvem bookede
ham? Og hvor mange mennesker der kom?

Vi vil især gerne ud til IDM og techno scenerne, da mange ebm, powernoise og
technoise bands passer lige så godt ind i disse scener, som de passer ind i
de scene vi kender. Ok den sætning var nok lidt kringlet men jeg håber I
forstår hvad jeg mener haha.

-Invader Zim