Netdatingsang med Kandis
Fra : Jonas Holt

Dato : 28-08-03 16:24

Hej
Jeg er ved at lave noget underholdning til et brullyp på lørdag. En af dem jeg laver det sammen med siger
at der findes en sang/et nummer med Kandis, hvor Kandis synger om netdating, men hun ved selvfølgelig
ikke hvad det hedder.

Er der nogle af jer der ved hvilket nummer det er og på hvilken udgivelse jeg kan finde det?

Jonas Holt

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 28-08-03 16:48

Jonas Holt <jholt@nordenBINDESTREGfjords.dk> wrote:

> Er der nogle af jer der ved hvilket nummer det er og på hvilken
> udgivelse jeg kan finde det?

Det er vist den der hedder "Vi mødes på Internet" fra Kandis 7

Tjek tekst og noder på deres hjemmeside www.kandis.dk

/ Flying Hotdogs

Fra : Jonas Holt

Dato : 31-08-03 16:23

> Det er vist den der hedder "Vi mødes på Internet" fra Kandis 7

Mange tak - det var skønt med et hurtigt svar man kunne gøre brug af

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Andrew

Dato : 28-08-03 21:11

> [...]
> ikke hvad det hedder.
>
> Er der nogle af jer der ved hvilket nummer det er og på hvilken udgivelse

Ja, der skal du ha' fat i Åge - han må siges at være ekspert på det område -
lort-i-ørene-musik

Mvh Anders