Du er den dejligste
Fra : Peter Holm

Dato : 28-08-03 13:08

Hej,
jeg har en gammel dansk 80'er hits cd med hvor Hot Eyes står for nummeret
"Du er den dejligste". Men er det egentligt ikke et Tommy Seebach nummer?

Hvor finder jeg originalen med goe gamle Tommy?

Peter Holm
phc*REMOVETHIS*@stofanet.dk

Fra : Kirsten Jensen

Dato : 28-08-03 17:21

Det gør du på

"Den med gyngen" fra 1983 !

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-03 17:28

> [...]
> "Du er den dejligste". Men er det egentligt ikke et Tommy Seebach nummer?
>
> Hvor finder jeg originalen med goe gamle Tommy?

Hej Peter

Den med Tommy Seebach hedder " Du'det dejligste " og stammer fra albummet,
Den med gyngen. Håber det hjalp dig.
Det må være den der starter med, En smøg der ryger sig selv, på kanten af
mit hvide klaver o.s.v...Og et aldeles pragtfuldt nummer. Pladen er udgivet
på EMI 064-39465 og er fra 1983... læg lige mærke til, at nummeret her er LP
pladen, men den fås sikkert også på CD.

M.V.H.....Benny..

Fra : Peter Holm

Dato : 28-08-03 20:29

.... læg lige mærke
> til, at nummeret her er LP pladen, men den fås sikkert også på CD.
>
> M.V.H.....Benny..

Thx.
Jeg har fundet den på en CD på biblioteket - når den kommer hjem :l) Den hed
vist noget med 18 sprøde fra tvebak.

Mvh
peter