Iron Maiden Roskilde 03
Fra : _Martin_

Dato : 28-08-03 07:50

Hej Gruppe.

Var der nogen der hørte Iron Maiden til sommerens Roskilde Festival?

Jeg var der ikke selv, men vil gerne vide hvilke numre de spillede så jeg
har en fornemmelse
af hvad de vil spille til koncerten d. 12. november i Valby, hvor jeg skal
se dem.

Tak

Martin

Fra : Peder

Dato : 28-08-03 08:53

On Thu, 28 Aug 2003 08:49:51 +0200, "_Martin_" <m.j@mail.dkNOSPAM>
wrote:

> [...]
>har en fornemmelse
>af hvad de vil spille til koncerten d. 12. november i Valby, hvor jeg skal

Jeg var der
De var på dagen efter Metallica, og virkede ret opsatte på at overgå
dem i høj stemining, hvilket må siges at være en udfordring.
Men det gik fint afsted. De startede med Number of the Beast og kørte
så ellers afsted med en bunke gamle numre, som jeg ikke kan huske alle
af. De spillede trods alt i to timer, men Charlotte the Harlot fra
1980 var imellem. Run to the Hills var vi heller ikke foruden. Det bar
i hvert fald ikke præg af at være promotion tour. De spillede 1 nummer
fra den nye plade - Wildest Dream tror jeg.

Jeg regner også med at dukke op i Valby...

--
Peder
http://roadracing.netpartner.dk

Fra : _Martin_

Dato : 28-08-03 20:38

> [...]
> fra den nye plade - Wildest Dream tror jeg.
>
> Jeg regner også med at dukke op i Valby...

Tak for det. Jeg ser frem til at høre dem. Jeg vil gerne høre mange af
numrene fra de tidligere plader, og ikke alt for meget nyt, så jeg er glad
for at det ikke er ser ud til at være promotiotion de er ude på for tiden.

Martin