OT: Overnatning ved Wembley Arena i London
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 25-08-03 20:01

Hej gruppe.

Min post er en smule off topic - håber I tilgiver.

Da Ozzy aflyste sidste år og har valgt at springe Dannevang over i år, har
vi besluttet at tage til Wembley Arena i London.

Vi har behov for et billigt, men rart sted at overnatte. Jeg tænker på
motel/hotel eller vandrehjem med 2-personers rum.

Er der nogen her, der har et godt forslag? Helst med booking via web eller
mail, men telefon er også ok.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Mads Breddam

Dato : 25-08-03 20:14

Kender ikke til noget, men se evt. her: www.venere.com .

--
Mvh.:
Mads Breddam

Esbjerg fører superligaen! Kimi vinder.

Fra : Stampe

Dato : 26-08-03 19:07

"Mads Breddam" <breddam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Kender ikke til noget, men se evt. her: www.venere.com .
>
> --
Eller her: http://www.londontown.com
Alternativ: google og søg på london hotel. Det giver masser af muligheder.
Og det virker. Jeg bookede hotel i London og Manchester på denne måde
tidligere på året. Et godt råd - vælg et hotel, hvor du ikke skal betale
forud - i hvert fald kun et depositum.

> Esbjerg fører superligaen!

Nyd det så længe det vare

>Kimi vinder.