History of rock 6cd
Fra : Jon

Dato : 25-08-03 17:30

Hejsa!
Jeg har downloadet 6cd'er der hedder History of rock. Cd 1 starter med
Steppenwolf, men det jeg eftersøger er alle kunsternes navne, som jeg kan
printe, jeg gider ikke til at skrive dem alle sammen ned på papir. Og så
tænkte jeg at denne gruppe er så søde og venlige, at de sikkert kan give mig
et link til en hjemmeside med disse navne på 6cd-boxen! Jeg har prøvet
google dog uden resultat

Hilsen J-ozzy

Fra : Martin Jeppesen

Dato : 25-08-03 23:11

> [...]
> et link til en hjemmeside med disse navne på 6cd-boxen! Jeg har prøvet

Det er meget forkert at bede om hjælp, når det drejer sig om en kriminel
handling, du har foretaget dig! Den slags skal ikke støttes!

Jeg opfortre derfor alle til ikke at svare på dette indlæg.

Martin

Fra : Rene Hansen

Dato : 27-08-03 16:28

Det kunne jo være at han havde orginalen selv og det var til bilen !!!!!!!
Og hvis han har det, hvorfor skal du så ødelægge det.

Jeg vil godt opfordre folk til ikke at skrive til martin fordi jeg tror han
køre med en tilladt på de danske landeveje !!!

Cath my point !

Fra : Lars Bernau

Dato : 27-08-03 17:27

In article <biiig3$chk$1@news.net.uni-c.dk>, Bille@ishoejby.dk says...
> Det kunne jo være at han havde orginalen selv og det var til bilen !!!!!!!
> Og hvis han har det, hvorfor skal du så ødelægge det.

Hvis han har originalen selv, ved han vel også hvilke kunstnere, der
spiller hvilke numre. Så hvorfor spørge ?

--
/Lars
http://www.bernau.dk