Er Dr. Bombay dansker?
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 25-08-03 11:55

Af uransagelige grunde kom vi til at diskutere, hvorvidt en af de mest
forfærdelige kunstnere de seneste mange år, Dr. Bombay (og hans skotske
'fætter'), egentlig var/er fra Danmark. Det var jeg selv ganske overbevist
om, men de andre afviste det på det bestemteste. Én mente dog at have set
ham snakke dansk i Snurre Snups Søndagsklub i sin tid.

Det gælder et væddemål, så kan nogle hjælpe med at opklare mysteriet?

Mvh Mikkel

Fra : Michael H

Dato : 25-08-03 11:56

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ham snakke dansk i Snurre Snups Søndagsklub i sin tid.
>
> Det gælder et væddemål, så kan nogle hjælpe med at opklare mysteriet?

Mener 99% at han er svensker..

Michael

Fra : Michael H

Dato : 25-08-03 11:58

"Michael H" <michael@pastil.dk> skrev i en meddelelse

> Mener 99% at han er svensker..
>
> Michael

Damn for en hjerneblødning

Der skulle stå: Er 99% sikker på at han er svensker.

Michael

Fra : Lars Frandsen

Dato : 25-08-03 13:48

> "Michael H" <michael@pastil.dk> skrev i en meddelelse

> Damn for en hjerneblødning
>

> Der skulle stå: Er 99% sikker på at han er svensker.

Du tænker vist på Dr. Alban.

Dr. Bombay er svjh ½ dansk - ½ indisk.

Mvh. Lars Frandsen

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 25-08-03 14:11

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> skrev i en meddelelse

[...snip]
> Dr. Bombay er svjh ½ dansk - ½ indisk.
[snip...]

http://www.dr.bombay.nu/bombay.htm, siger at "Dr. Bombay is a
danish-swedish-indian act", så i har vist begge lidt ret

/Michael.
www.m-alo.dk

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 25-08-03 14:32

> Du tænker vist på Dr. Alban.
>
> Dr. Bombay er svjh ½ dansk - ½ indisk.

Jeg er ret overbevist om at han er helt dansk og kommer fra
Vejlekanten...men der må da være én der kan komme med noget konkret? Eller
det er måske fortrængt? LOL

/Niels

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 25-08-03 16:11

"Niels Præstegaard" <niels@priestyard.dk.fjern> skrev i en meddelelse

> Jeg er ret overbevist om at han er helt dansk og kommer fra
> Vejlekanten...men der må da være én der kan komme med noget konkret? Eller
> det er måske fortrængt? LOL

Jeg har nogen gange haft ham mistænkt for at være den tidligere MTV-vært Ray
Cokes...er der nogen der husker ham?
Han lavede faktisk nogle ganske sjove ting, dengang på mtv...

---Jacob---

Fra : Thomas

Dato : 25-08-03 16:55

"Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Ray
> Cokes...er der nogen der husker ham?
> Han lavede faktisk nogle ganske sjove ting, dengang på mtv...

Tror nu ikke det er Ray Cokes... Han var ellers rigtig sjov... Husker du
hans
"hit-sang" 'Simply Sexy'... Den var sgu sjov!

Mvh. Thomas

Fra : Bjørn G

Dato : 25-08-03 17:47

> Tror nu ikke det er Ray Cokes... Han var ellers rigtig sjov... Husker du
> hans
> "hit-sang" 'Simply Sexy'... Den var sgu sjov!
>
> Mvh. Thomas

"...it's your turn to burn, suntan fan you've got a lot to learn..."

YEAH...og så havde han lavet den sammen med en eller anden "Prince Al
Agami", jeg fatter ikke hvordan de har fået det samarbejde op at stå, men
sjovt det var det.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-08-03 21:08

Thomas wrote:
> [...]
> hans
> "hit-sang" 'Simply Sexy'... Den var sgu sjov!

I'm a suntan-fan thats what I am.
Life's supposed to be fun.
So wave your hands up in the air,
and come on, shake your bum.

Lyrik på allerhøjeste niveau!
Men det var jo også et samarbejde med Al Agami så kvalitetsstemplet var
jo sikret på forhånd

/Robert

Fra : MCP_DK

Dato : 25-08-03 23:31

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i

> [...]
>
> Lyrik på allerhøjeste niveau!
> Men det var jo også et samarbejde med Al Agami så
> kvalitetsstemplet var jo sikret på forhånd

Har faktisk singlen "Ray Cokes - Simply sexy" stående som et minde
om de fantastiske dage hvor han lavede 2 timers vanvittigt live show
5 dage om ugen. VI KRÆVER GENUDSENDELSE AF MTV'S MOST WANTED !!!

--
Michael Petersen

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Are you going to Roskilde Festival? Visit here first
http://mcp.amok.dk

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 26-08-03 10:03

"MCP_DK" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om de fantastiske dage hvor han lavede 2 timers vanvittigt live show
> 5 dage om ugen. VI KRÆVER GENUDSENDELSE AF MTV'S MOST WANTED !!!

Det tror jeg desværre ikke vi får! Han blev vist hurtigt fjernet fra MTV's
sendeflade efter skandalen i Berlin (ved et MTV show) hvor han råbte af
publikum.. Det er vist en historie de helst vil glemme på stationen, så
derfor er det sikkert tvivlsomt at han vender tilbage!
Men det var fandme sjovt da der var Most Wanted, det er jo en stor del af
ens opvækst ;)

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-08-03 10:24

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> mumbled something in

> [...]
> stationen, så derfor er det sikkert tvivlsomt at han vender tilbage!
> Men det var fandme sjovt da der var Most Wanted, det er jo en stor del

Gad vide hvad Ray Cokes egentlig laver idag. Efter MTV røg han til en
engelsk radiostation men jeg har ikke set/læst noget om ham i mange år.
--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-03 12:44

Michael Petersen wrote:

> Gad vide hvad Ray Cokes egentlig laver idag. Efter MTV røg han til en
> engelsk radiostation men jeg har ikke set/læst noget om ham i mange år.

Han laver musikfjernsyn rundt omkring i Frankrig og Tyskland.

Detaljer: http://www.raycokes.com

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 26-08-03 15:29

Jacob Ulrich skrev i en meddelelse...
> Jeg har nogen gange haft ham mistænkt for at være den tidligere MTV-vært
Ray
> Cokes...er der nogen der husker ham?
> Han lavede faktisk nogle ganske sjove ting, dengang på mtv...

Hvilket jeg også havde i starten, indtil jeg så et interview med Dr. Bombay
(vist nok som nævnt i Snurre Snups søndagsklub).

Og apropos... hvornår må vi se Ray Cokes lave det han er bedst til igen...
forstår ikke, hvorfor en producent ikke kan give ham rettigheder til
noget-a-la-det-han-lavede-på-MTV... det var god underholdning.. Men det er
måske et licensspørgsmål?

-- HEJ
..............drømmer stadig om Naughty Nina..............