For dælen
Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 30-08-03 08:35

Jeg faldt lige over den her på udkig.dk
http://www.udkig.dk/admsshow.jsp?id=16272

For dælen - det er altså meget båd for 50.000 Euro. Hmmmm, en skam man ikke
lige skal til Spanien.

---
mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Henning

Dato : 31-08-03 09:15

On Sat, 30 Aug 2003 09:35:25 +0200, "Peter Ingsø Laursen"
<peter_il@*NOSPAM*e-box.dk> wrote:

>Jeg faldt lige over den her på udkig.dk
>http://www.udkig.dk/admsshow.jsp?id=16272
>
>For dælen - det er altså meget båd for 50.000 Euro. Hmmmm, en skam man ikke
>lige skal til Spanien.

Du skal vel bare lægget et par tusinde Euro mere, så lever UPS den til
døren

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Kurt Becher

Dato : 31-08-03 11:40

"Peter Ingsø Laursen" <peter_il@*NOSPAM*e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.udkig.dk/admsshow.jsp?id=16272
>
> For dælen - det er altså meget båd for 50.000 Euro. Hmmmm, en skam man

Hejsa

Jeg tror prisen måske skal ses i lyset af omkostningerne ved at holde en
sådan båd i tiptop konkurrenceform!

Mit gæt ville være, at jeg kunne aptere hele min båd for omkostningerne ved
en flænge i storen... puha da

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-08-03 17:07

> For dælen - det er altså meget båd for 50.000 Euro. Hmmmm, en skam man ikke
> lige skal til Spanien.

Hvis den har sejlet som professionel kapsejler i 13 år, så er den med garanti
også udsejlet. Jeg vil gætte på, at alt er så nedslidt og skroget er så blødt,
at der skal postets mange penge i en gennemgribende renovering.

Verden er så lille i dag, og der er intet, som bliver foræret væk.

Husk i øvrigt på, at professionelle kapsejladsbåde har sjældent en lang
levetid.

Claus

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 31-08-03 17:45

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Verden er så lille i dag, og der er intet, som bliver foræret væk.

I har desværre nok alle ret. Men jeg finder det svært ikke at drømme lidt,
når jeg ser sådan en båd til den pris - blød eller ej. Men som een også
nævnte, så er anskaffelsesprisen kun begyndelsen =:0