Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket Cammy
Fra : Martin Schou

Dato : 30-08-03 12:09

Jeg overvejer at købe mit første digitalkamera snart.
En af mine venner har købt et Canon G3 og er meget glad for det. Men hvad
med S50 eller G5 ?
Hvad er forskellene udover pris og opløsning ?
Og hvad ville i anbefale ?
På forhånd tak for hjælpen.

Martin

Fra : Niclas

Dato : 30-08-03 13:10

hej jeg har set rigtig mange gode billeder med et G5 så jeg synes du skal
købe et G5, men der er også ca.1000 kr. i forskel fra et s50 til et G5. Men
G5 er også mere pro.

hilsen Niclas

Fra : ThomasM

Dato : 30-08-03 17:53

"Niclas" <n-jons@fjernmail.dk> wrote in message

> G5 er også mere pro.

Øh, ja... G5 er sort...

....hvilket efter min mening er den største forskel. Jeg er ret ligeglad med
den ekstra megapixel, og kr. 1K for sort maling er lige i overkanten. Hvis
Martin har brug for den ekstra mp til store udskrifter, er det nok værd at
gå efter G5, men ellers mener jeg af G3 er et særdiles fornuftigt køb (så er
der også penge til en adapter og lidt filtre .

/ThomasM