Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling af nyt kompaktkamera
Fra : Tony

Dato : 30-08-03 08:48

Mit hidtidige kamera Olympus AZ-230 med 38-90 mm zoom (kan ses her
http://shor.ter.dk/858422892) har opgivet ævred.
Nu skal der findes en afløser.

Jeg er glad for zoomen og for fjernbetjeningen.
Er der nogle af jer kloge hoveder der kan vejlede mig om valg af nyt kamera.

Kameraet bruges mest til familiefotos og lignende.
Jeg gider ikke APS - jeg synes det er spild af penge. Er der noget ved APS
jeg overser? Jeg har ikke brug for at skifte film halvvejs igennem.

Jeg har fundet dette http://shor.ter.dk/754250723 Olympus Mju III med 120mm
zoom og fjernbetjening som ekstraudstyr.
Det lyder både godt og billigt.

Jeg skal snart til Kina, og vil finde ud af om jeg skal købe kamera her
eller der.

På forhånd tak for hjælpen.

Tony

Fra : JBK

Dato : 30-08-03 10:30

Ved godt det ikke var en købsannonce, men jeg har et Samsung Fino 120 som
det her, du gerne må købe, hvis du er interesseret.

http://shorterlink.com/?LPHFZA

Det har godt nok ingen fjernbetjening, men det er kompakt og har en 38-120
mm zoom linse + ca. de samme funktioner som dit gamle kamera. Det er knap to
år gammelt og i perfekt stand.

Mvh.
Jesper

Fra : Tony

Dato : 30-08-03 17:19

> Ved godt det ikke var en købsannonce, men jeg har et Samsung Fino 120 som
> det her, du gerne må købe, hvis du er interesseret.

Pris?

Tony

Fra : JBK

Dato : 30-08-03 18:46

> Pris?

Tjahh, mener jeg så for nylig at den stadig koster over 1000 kr i
fotoforretningerne, så 600 kr vil nok være en rimelig pris.

Mvh.
Jesper