MS Windows
briani 27239
ændring af navn i XP pro
Fra : ak

Dato : 30-08-03 10:00

Jeg har købt en pc af en kammerat med XP pro installeret, hvordan ændrer jeg
navnet i XP så det er mit navn i stedet for hans der kommer til at stå alle
steder, for jeg har ikke lyst til at formatere og installere lige nu, da det
hele kører upåklageligt.

Fra : Thomas Blitz

Dato : 30-08-03 10:02

ak wrote:
> [...]
> steder, for jeg har ikke lyst til at formatere og installere lige nu, da det

1:Tryk på Start og gå op i toppen hvor du kan se din akmmerats navn og
billede.
2:Tryk på billedet.
3:Nu kommer der en side op. tryk på startside i toppen.
4:Vælg: ændring af en konto
5:Vælg den relevante konto
6:Skift navnet på denne.

Du kan også vælge at seltte hans konto helt og oprette en helt ny for
dig selv.

Så følger su step 1-3

derefter vælger du at oprette en ny konto med dit navn og husk at du
skal være administrator/superbruger

Derefter logger du helt af og logger derefter ind på din egen konto

Følg derefter step 1-3 igen og slet derefter hans konto.
Så er hans ting væk og kun dine tilbage.

Vælg selv din fremgangsmåde.

venligst

thomas

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 30-08-03 10:10

"ak" <abk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:3f50678b$0$32547$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> steder, for jeg har ikke lyst til at formatere og installere lige nu, da det

Kør Regedit og søg efter kammeratens navn og erstat det så!

Fra : ak

Dato : 30-08-03 19:56

..tele.dk...

> Kør Regedit og søg efter kammeratens navn og erstat det så!

Det har jeg prøvet, men det hjælper ikke, selvom jeg har ændret det alle de
steder det står

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-08-03 20:04

> Det har jeg prøvet, men det hjælper ikke, selvom jeg har ændret det alle de
> steder det står

Så er det, fordi du gør det forkert. Det kan lade sig gøre...

Claus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-08-03 00:15

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "ak" <abk@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det, fordi du gør det forkert. Det kan lade sig gøre...
>
> Claus

Nixen, det var før xp, at man kunne bruge denne metode.
Oplysningerne er gemt et helt andet sted.
Besøg i stedet for
http://www.dougknox.com/
Se under utilities. Der skal du så lede efter Change Owner and organisation.
Der kan du så downloade en lille scriptfil, som hjælper dig med at ændre
navnet.

Kurt