MS Windows
briani 27239
AVI?
Fra : Malene P

Dato : 30-08-03 00:58

Jeg har fået tilsendt et par filmklip fra en kollega og han venter sikkert
spændt på min reaktion. Det er sikkert noget pornonoget -det kunne ligne
ham. Men jeg vil ikke skuffe ham -kan bare ikke afspille dem. De er i
AVI-format og andre AVI-klip kan jeg sagtens afspille. Hvad er der mon galt?

mvh
Malene P

Fra : Ricko.

Dato : 30-08-03 05:37

Hvad er der mon galt?

> mvh
> Malene P
>
> Prøv lige at hente den gratis udgave af denne og så se om ikke det løser
dit prob.
http://www.divx.com/divx/

Fra : Ricko.

Dato : 30-08-03 05:40

> dit prob.
> http://www.divx.com/divx/
>
> Ps. Glemte at skrive at du kan jo altid skrive tilbage hvad der så var på
filmen , (haha) så ved vi jo om det virkede .
Ricko.

Fra : Malene P

Dato : 30-08-03 09:37

"Ricko." <ricko@vinelsker.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Det hjalp -1000 tak

> filmen

Der var nogenlunde det, jeg havde forventet -dog vist langt over normal
størrelse .

mvh
Malene P