LaserWriter Defaults
Fra : Kell Christensen

Dato : 06-04-01 19:57

Hej
Dagens iritationsmoment:

Jeg er den lykkelige ejer af en LaserWriter Pro 630
med udvidelsen LaserWriter 8 vers. 8.7 valgt. (G4-OS9.1)

I udskriftdialogerne i diverse programmer fremkommer default
papirstørrelse som A4 beskåret (small). Da jeg i de fleste tilfælde har
brug for fuld A4 kunne jeg så godt tænke mig at det var det der stod i
feltet.

Jeg formoder det er i printerbeskrivelsen (LaserWriter Pro 630
v2010.130) det foregår, men endnu har jeg ikke kunne kringle den.

Er det muligt at lave en ren A4 opsætning dog gerne med Legal (eller
længere) som alternativ?

Med venlig hilsen
Kell Christensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-04-01 20:04

In article <1ergmgx.17142231i09zfqN%kell@mail1.stofanet.dk>,
kell@mail1.stofanet.dk (Kell Christensen) wrote:

> Er det muligt at lave en ren A4 opsætning dog gerne med Legal (eller
> længere) som alternativ?

Vælg A4 i sideopsætning, hold "alt" nede og tryk OK.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Kell Christensen

Dato : 06-04-01 20:33

Tak Hr. Edlich!

Hvor kan man dog lære i denne gruppe

Så vil jeg ikke spørge mere i aften.

Med venlig hilsen
Kell Christensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-04-01 20:44

In article <1ergp24.tm7jo31n265iuN%kell@mail1.stofanet.dk>,
kell@mail1.stofanet.dk (Kell Christensen) wrote:

> Tak Hr. Edlich!

Bare få mig til at føle mig gammel...

> Hvor kan man dog lære i denne gruppe

Nemlig. Gak ud og udbred budskabet.

--
MVH
Martin Edlich (13)

Fra : Simon T

Dato : 06-04-01 21:22

On Fri, 6 Apr 2001 21:44:00 +0200, Martin Edlich wrote
(in message <newsspam2-2557B3.21440006042001@tnews.inet.tele.dk>):

> Bare få mig til at føle mig gammel...

> Nemlig. Gak ud og udbred budskabet.

Ja, det var ubetinget dagens smukke oplysning. Jeg har haft samme problem med
en HP8150 der altid står (nu stod!) til Letter. Det er ikke længere et
problem takket være dit geniale indlæg.

Med Venlig (og dybt taknemmelig) Hilsen

Simon T -> tilbage til TDC...