Matrix: Revolutions premiere?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-08-03 21:35

Hej!

Hvornår får Matrix: Revolutions dansk premiere?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-08-03 21:45

> Hvornår får Matrix: Revolutions dansk premiere?

6 November
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-08-03 06:19

Hej!

sniper_Nolight wrote:

> 6 November

Thanx! :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-08-03 08:34

> Thanx! :)

np - glæder vi os? - det tror jeg nok vi gør

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-08-03 08:46

Hej!

sniper_Nolight wrote:

> np - glæder vi os? - det tror jeg nok vi gør

Om jeg glæder mig? Jeg ligger allerede inde foran Imperial og venter på mine
billetter

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-08-03 17:09

> Om jeg glæder mig? Jeg ligger allerede inde foran Imperial og venter på
mine
> billetter

Hehe - en af årets største

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-08-03 11:24

sniper_Nolight skrev:

> 6 November

Nej, 5. november.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"ja nogen har bare ikke ordet i deres mund... eller hvad mand nu

Fra : Martin Møller

Dato : 30-08-03 16:12

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, 5. november.

Nej, 7. november.

Martin

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 30-08-03 17:13

Martin Møller skrev:

>>> 6 November

> Nej, 7. november.

Nej, 5. november (ifølge distributøren).

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"I'm a superhero, Mother. An effete British superhero."

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-08-03 17:08

> Nej, 5. november (ifølge distributøren).

BioZonen siger 6. November

Fra : Rune Zedeler

Dato : 31-08-03 17:41

sniper_Nolight wrote:

> BioZonen siger 6. November

<rant>
Det er sikkert bare for at bilde deres VIP'er ind, at de (vi) kan få lov
til at se filmen en dag før alle andre.
</rant>

-Rune

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-09-03 12:06

sniper_Nolight skrev:

> BioZonen siger 6. November

Jeg kan garantere jer for, at filmen får dansk premiere den 5. november.
Det ligger 100 % fast ifølge Sandrew Metronome, og det er suverænt
selskabets afgørelse. Så kan BioZonen sige, hvad den vil ...

--
Mvh. Peter

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-09-03 13:24

"Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> writes:

> Jeg kan garantere jer for, at filmen får dansk premiere den 5. november.
> Det ligger 100 % fast ifølge Sandrew Metronome, og det er suverænt
> selskabets afgørelse. Så kan BioZonen sige, hvad den vil ...

Det er også det FAFID-listen siger, så det er officielt nok. Det er
den releaseplan.dk er baseret på.

Den har ikke været ændret siden juli (og sikkert heller ikke før, men
der er lidt huller i historikken før det.)
--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in