Og Surprise i Århus blev....
Fra : Rasmus

Dato : 28-08-03 23:11

Spun (http://us.imdb.com/title/tt0283003/)

Magen til mystisk film skal man lede længe efter..... Den var så mystisk at
den faktisk var god.... Men jeg vil aldrig se den igen......

Det er dog en film der aldrig skulle være vist foran et Surprise-publikum
(For speciel og undergrund til at blive en storfilm)

/Rasmus

Fra : Jan Richardy

Dato : 28-08-03 23:23

"Rasmus" <mail@REMOVE.rwj.dk> wrote in message
> [...]
> Det er dog en film der aldrig skulle være vist foran et Surprise-publikum
> (For speciel og undergrund til at blive en storfilm)

Jeg synes den var helt kanon og ikke spor mystisk. En god gang Snatch/Lock
Stock' blandet med Trainspotting og Clerks, optaget med et
hjemmevideo-kamera. Omend indeholdende MEGEN "explicit nudity" og porno, så
ikke just en familiefilm.

Mental picture:
"Mickey Rourke i komplet hvidt urban-junkie-cowboy kostume på en
tankstation, i gang med at købe en hel kasse slankepiller (eller hvad det
var). Da han kører væk fra tanken bliver stemningsmusikken leveret af
Svenske VIKINGARNA". Den lader vi lige stå lidt ...

Peter Stomare var i øvrigt også god som "Mullet Cop".

--

Jan Richardy
28 dyk under blybæltet

Fra : Rasmus

Dato : 28-08-03 23:33

"Jan Richardy" <usenet@richardy.dk> wrote in message
> [...]
> Stock' blandet med Trainspotting og Clerks, optaget med et
> hjemmevideo-kamera. Omend indeholdende MEGEN "explicit nudity" og porno,

Du glemte lige det mix af Natural Born Killers der også er med....

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-08-03 22:22

Jan Richardy wrote:
> "Rasmus" <mail@REMOVE.rwj.dk> wrote in message

Dette er jeg måske helt enig i, men kan sagtens følge dig. Men ved at vise
den som Surprise film kan alle "ignoranterne" blive tvunget til at se en
film som ikke er mainstream.. Det er også sundt en gang i mellem.. Især når
det ikke er en film som er total dårlig, men måske gør dem interesserede i
film af samme skuffe (de lidt specielle)

> [...]
> Snatch/Lock Stock' blandet med Trainspotting og Clerks, optaget med et
> hjemmevideo-kamera. Omend indeholdende MEGEN "explicit nudity" og

Følgende indeholder spoilers.

Jeg fandt den også rigtig god. Dog er jeg ikke enig i at den ligner at være
optaget med et hjemmevideo kamera.. Der er da mange lækre billeder igennem
filmen, og animationerne igennem filmen er flotte og underholdende..

> [...]
> leveret af Svenske VIKINGARNA". Den lader vi lige stå lidt ...
>
> Peter Stomare var i øvrigt også god som "Mullet Cop".

Haha ja han var perfekt ..... Lod i mærke til da han huggede den
Playstation inde i huset? Hahaha total seje betjente :)

Skuespiller præstationerne er hele vejen igennem filmen gode..

Alt i alt vil jeg give den 8 ud af 10 i karakter..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rasmus

Dato : 30-08-03 09:46

> [...]
> det ikke er en film som er total dårlig, men måske gør dem interesserede i
> film af samme skuffe (de lidt specielle)

Grunden til jeg brokker mig lidt (på andres vegne) er følgende beskrivelse
af Premiere Surprise fra Nordisk Film:

Citat:
"Oplev en kommende biograffilm - før den har premiere. Filmens titel holdes
hemmelig indtil fortæppet trækkes fra. Premiere Surprise er en fast
tilbagevendende aktivitet. Filmens titel holdes hemmelig - lige indtil
tæppet glider fra, og filmen starter. Vi garanterer dog at der vises en af
kommende storfilm, længe før den har biografpremiere."

Man kan godt kalde SPUN en surprise (Endda en STOR surprise), men jeg vil
ikke påstå at filmen overholder ovenstående kriterer (Kommende
stor-film).... Hvis Nordisk Film selv synes synes det er en storfilm så
sætter de den vel op i Biocity.... Og hvor realistisk er det lige.... (Den
kommer måske i Palads, men højst sansyneligt vil den blive vist i Øst for
paradis) ....

Men who cares.... jeg havde en sjov overraskende aften, og vi ses vel alle
næste måned

/Rasmus

Fra : Jan Richardy

Dato : 30-08-03 10:32

"Rasmus" <mail@REMOVE.rwj.dk> wrote in message
> Men who cares.... jeg havde en sjov overraskende aften, og vi ses vel alle
> næste måned

Der har du ret. Det var absolut IKKE en storfilm.
Personligt var jeg bare lettet over, at de ikke viste Bad Boys II. )) og
yes, vi prøver igen næste måned.

--

Jan Richardy
28 dyk under blybæltet

Fra : Rune Zedeler

Dato : 28-08-03 23:35

Rasmus wrote:
> Spun (http://us.imdb.com/title/tt0283003/)
Jeg synes nu, den var rigtig fed - og også velegnet som surprise.
Jeg mener, man skal jo overraskes EN GANG IMELLEM - til surprise; ellers
går ideen vel lidt væk.
Det, man IKKE MÅ til en surprise, er at vise film, der kræver
forhåndsviden. F.eks. var Star Trek og Scoopy Doo meget dårlige
surprise-film - imho.
Kæft, de mennesker havde en mærkelig tankegang...

-Rune

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 29-08-03 00:22

"Rasmus" <mail@REMOVE.rwj.dk> enriched usenet with:

> Spun (http://us.imdb.com/title/tt0283003/)

Jeg havde aftalt med en kammerat, at vi skulle til Premiere Surprise i
Biocity, men der var så ikke flere billetter, så han købte billetter til en
film i Øst for Paradis og ville ikke fortælle mig hvilken film, før den gik
igang, så min surprise blev City of God (Cidade de Deus)
http://us.imdb.com/title/tt0317248/ istedet for.

En af de mere sære film, jeg har set, men samtidig meget imponerende. Jeg
ved endnu ikke helt, hvad jeg skal mene om den.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Kent - Dom Andra