Easter Eggs på LotR Two Towers?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-08-03 17:00

har nogen hittet easter eggs?... jeg har region 1 udgaven, men synes ikke
jeg er stødt på noget.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-08-03 17:18

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> har nogen hittet easter eggs?... jeg har region 1 udgaven, men synes ikke
> [...]

Jeg mener ikke der er nogen.....ved ikke om det er bare er mig, men der var
da vist heller ikke nogen på Bioudgave-dvd'en af 1'eren ? Men kun på den
Extended ugave.... men sig frem folkens hvis i finder nogen! sådan noget er
altid meget sjovt

Mvh. Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-08-03 17:39

> [...]
> da vist heller ikke nogen på Bioudgave-dvd'en af 1'eren ? Men kun på den
> Extended ugave.... men sig frem folkens hvis i finder nogen! sådan noget

jeg tror du har ret