POW OOF - Batman[1966] - WHAP BAM !
Fra : Peter Heide

Dato : 27-08-03 00:09

Har lige fået fat på denne DVD via eBay for 70 kr, hvilket jeg selv
syntes er et godt køb :

Batman, The Movie ( Holy SPECIAL ED. Batman !) med Adam West
og Burt Ward som Batman og Robin fra 1966.

Handlingen er helt hen i vejret og man får en kraftig griner af dette omgang
60er kitch. Jeg har altid , siden TV-serien kørte på TV for 10-15 år siden,
haft en svaghed for West udgave af Batman. Han er simpelthen no. uno, ingen
andre batman'er kommer op ved siden af ham.

Alle de lokale landsbytosser af nogle forbrydere medvirker selvfølgelig
også:
Pingvinen,Katte-kvinden,Jokeren og Riddleren (kan ikke huske hvad han hedder
på dansk)

Jeg gir' den film mine varmeste anbefalinger.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 27-08-03 10:46

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> enriched usenet with:

> Riddleren (kan ikke huske hvad han hedder på dansk)

Gækkeren

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Tammy Wynett - Stand By Your Man

Fra : Tenzel Kim

Dato : 28-08-03 21:41

Glæd dig til at se den med kommentatorsporet af West og Ward. Det er for
fedt.

Tenz.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 01-09-03 14:31

> Glæd dig til at se den med kommentatorsporet af West og Ward. Det er for
> fedt.

Hvor kan subj købes billigt?
Hvis jeg ikke skal over ebay...

/JeppeM