Ringenes Herre - The Fellowship of The Rin~
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 26-08-03 16:37

Jeg har været et smut inde på dvdpriser.dk for at finde subj. Men hvilken en
er det jeg skal gå efter? "Ringenes Herre: Eventyret Om Ringen - (4 Disc)"
til 349 hos dvd pusheren, "Ringenes Herre Extended Disk Version" også til
349 hos dvd pusheren eller Ringenes Herre Collectors Box til 525 hos dvd
pusheren igen? Der følger noget gejl med collectors box, men er det noget
værd?

Det primære er egentlig bare at jeg får de 30 min. ekstra.

Jeg køber en DVD-afspiller en af de næste dage og det her skal være min
første dvd :)

Mvh.
Lars

Fra : Brian Nielsen

Dato : 26-08-03 17:51

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> wrote in message

Om du skal spendere ekstra 175 kroner for Collectors boxen afhænger om
du virkelig brænder for at få to halvgrimme statuetter som støtter til din
film.

Hvis jeg var dig ville jeg nøjes med en af de almindelige 4 disk udgaver.
Vælg den med den danske titel da den anden du nævner sikkert er den
engelske udgave, hvor du går glip af en MTV sketch, der var for fræk til den
engelske censur. Det er dog kun ektramateriale, så det op til dig selv om
den sketch er vigtig.

/Brian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-08-03 21:25

> Om du skal spendere ekstra 175 kroner for Collectors boxen afhænger om
> du virkelig brænder for at få to halvgrimme statuetter som støtter til din
> film.

som stor fan af filmene vil jeg da lige tilføje at de to figurer bestemt
ikke er grimme på min reol og bestemt hver en krone værdig
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Brian Nielsen

Dato : 26-08-03 22:10

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> som stor fan af filmene vil jeg da lige tilføje at de to figurer bestemt
> ikke er grimme på min reol og bestemt hver en krone værdig

De står da også på min reol, de er skam fint designede, men farvevalget
bryder jeg mig ikke om. Derfor "halvgrimme"

/Brian

Fra : Zif

Dato : 27-08-03 07:20

Køb extended version i Kvickly, den koster kun 190 kr., de har snart haft
den til den pris i mange uger. Måske er det kun vores kvickly her i
Buddinge.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-08-03 12:51

> De står da også på min reol, de er skam fint designede, men farvevalget
> bryder jeg mig ikke om. Derfor "halvgrimme"

lol... ok der twistede du den