[DVD] Snuff (R1)
Fra : Morten DH

Dato : 25-08-03 16:31

Jeg har netop købt filmen "Snuff" fra min (internationale) forhandler - han
lister filmen som en Blue Underground titel og productcoden på kassetten
ligner da Bu's; men der står intet andet på kassetten ellers skiven som kan
give nogen hints og den er ikke nævnt på BU's website...

Den eneste anmeldelse jeg har fundet (DVDrive In) har heller ingen
oplysninger om dette - er det er smart markedsførings-trick eller hvad er
historien?!?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 25-08-03 17:07

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> give nogen hints og den er ikke nævnt på BU's website...

De har traileren liggende skjult. Du skal vælge punktet 'trailers', og når
listen kommer frem, så skal du føre musen henover billedet i venstre side.

> Den eneste anmeldelse jeg har fundet (DVDrive In) har heller ingen
> oplysninger om dette - er det er smart markedsførings-trick eller hvad er
> historien?!?

Jeg ved det ikke. Men umiddelbart vil jeg da tro, at de bare forsøger at
spille lidt på den mystik, der altid har omgæret begrebet 'snuff'.

MVH
Jens

Fra : Morten DH

Dato : 25-08-03 19:33

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> De har traileren liggende skjult. Du skal vælge punktet 'trailers', og når
> listen kommer frem, så skal du føre musen henover billedet i venstre side.

Wow website easteregg - tak for det...

> Jeg ved det ikke. Men umiddelbart vil jeg da tro, at de bare forsøger at
> spille lidt på den mystik, der altid har omgæret begrebet 'snuff'.

Helt sikkert, synes faktisk det er cool nok - men filmen lever ikke helt op
til sit ry (gør nogen af dem egentligt det?)... men må indrømme når man har
set Guniea Pig filmene, så er alt andet jo ren Disney

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-08-03 17:13

Morten DH escribió / skrev

> Jeg har netop k›bt filmen "Snuff" fra min (internationale)
> forhandler - han lister filmen som en Blue Underground titel og
> productcoden p† kassetten ligner da Bu's; men der st†r intet andet
> p† kassetten ellers skiven som kan give nogen hints og den er ikke
> n‘vnt p† BU's website...

Er der tale om den spanske Tesis http://www.imdb.com/Title?0117883 (Den
engelske titel er Snuff).
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ML-78

Dato : 25-08-03 17:31

> Er der tale om den spanske Tesis http://www.imdb.com/Title?0117883 (Den
> engelske titel er Snuff).

Nope, der er tale om Michael Findlays 'Snuff' fra 1974, der lagde navn til denne
type film. Grunden til Blue Undergrounds måde at udgive den på er sandsynligvis
at spille lidt på den mystik, der omgav filmen da den først udkom. Lidt fjollet
da der næppe er nogen i dag, der kan narres til at tro, at der er tale om en
rigtig snuff-film.

ML-78

Fra : Morten DH

Dato : 25-08-03 19:28

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fjollet
> da der næppe er nogen i dag, der kan narres til at tro, at der er tale om

Nej men det lyder som en rigtig god forklaring. Det falder jo fint i tråd
med BU's kærlighed for de spændende filmår med alt hvad dertil hører - godt
jeg købte den alligevel så får så er min Bu samling komplet

Fra : Morten DH

Dato : 25-08-03 19:34

> Er der tale om den spanske Tesis http://www.imdb.com/Title?0117883 (Den
> engelske titel er Snuff).

Nej, men det er ellers en udemærket film