Ringenes Herre: De To Tårne (DVD) til kr. ~
Fra : Archangel

Dato : 25-08-03 11:22

mvh

Arch...

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-08-03 11:38

"Archangel" <spam@digselv.com> skrev i en meddelelse
news:aoojkvkbl63k5mdb0rd88ct3epd6dcbacl@4ax.com...
> mvh
>
> Arch...

Hvis danske undertekster ej er krav koster subj. £15.99 inkl. fragt hos
CD WOW! Billigere fås det vist ikke?

Vh Henrik

Fra : Stefan Holm

Dato : 25-08-03 11:54

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> writes:

> Hvis danske undertekster ej er krav koster subj. £15.99 inkl. fragt hos
> CD WOW! Billigere fås det vist ikke?

Jo, man kan få R3-udgaven samme sted til £13.99.

--
Stefan Holm
"It's a pleasure to meet me. I hope you

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-08-03 12:06

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> escribió en el mensaje

fragt hos

> Jo, man kan få R3-udgaven samme sted til £13.99.

http://www3.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=7009

Samme udgave, 154,95 HKD = £12,50 = 135.40 DKK.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-08-03 12:25

> "Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> escribió en el mensaje

> fragt hos

> http://www3.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=7009
>
> Samme udgave, 154,95 HKD = £12,50 = 135.40 DKK.

Ok, DET er billigt.

I den stik modsatte ende af skalaen finder vi i øvrigt Laserdisken med
299 kr. for biografudgaven.

Vh Henrik

Fra : Archangel

Dato : 25-08-03 13:59

On Mon, 25 Aug 2003 13:25:29 +0200, "Henrik Larsen"
<info@cultmovies.dk> wrote:

>"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

>Ok, DET er billigt.
>
>I den stik modsatte ende af skalaen finder vi i øvrigt Laserdisken med
>299 kr. for biografudgaven.
>
>Vh Henrik

Ja og DVDPusheren (med prisgaranti) til kr. 249,95....

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-08-03 14:38

> Ja og DVDPusheren (med prisgaranti) til kr. 249,95....

DVDOO er også der oppe af med kr. 269.

Jeg ved godt, at mange forbrugere, ikke mindst dem med børn foretrækker
dansk tekstede film. Det må de så sandelig betale for...

Vh Henrik

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-08-03 14:47

Apropos: Læser lige på politiken.dk, at der er forudbestilt 155.000
eksemplarer af De To Tårne DVDen herhjemme. Dertil skal jo lægges de,
der ligesom undertegnede har bestilt fra udlandet. Hvor mange det så end
er..?

Vh Henrik

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 25-08-03 21:55

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eksemplarer af De To Tårne DVDen herhjemme. Dertil skal jo lægges de,
> der ligesom undertegnede har bestilt fra udlandet. Hvor mange det så end

Hvor mange har Eventyret Om Ringen solgt?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Sune

Dato : 25-08-03 22:05

On Mon, 25 Aug 2003 15:46:39 +0200, "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> wrote:

>Apropos: Læser lige på politiken.dk, at der er forudbestilt 155.000
>eksemplarer af De To Tårne DVDen herhjemme.

Forhandlerbestillinger.

>Dertil skal jo lægges de,
>der ligesom undertegnede har bestilt fra udlandet. Hvor mange det så end
>er..?

Dem der allerede har bestilt fra udlandet er vel slutbrugerbestillinger.

Hvilket tal er det du når frem til hvis du blander fugl og fisk sammen?

Mvh
Sune

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-08-03 14:14

Lars Hoffmann wrote:

> http://www3.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=7009
>
> Samme udgave, 154,95 HKD = £12,50 = 135.40 DKK.

Hvad så med Told og moms?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-08-03 14:30

"Carsten Riis" <cr@carben.dk>

> Hvad så med Told og moms?

Mener de sender fra Sverige eller et andet sted i EU. Jeg er endnu
ikke blevet ramt af told fra dem.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 25-08-03 15:43

On Mon, 25 Aug 2003 15:30:25 +0200, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Mener de sender fra Sverige eller et andet sted i EU. Jeg er endnu
>ikke blevet ramt af told fra dem.

Det er også korrekt. Det er svjv. Malmö de kommer igennem.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Naess

Dato : 25-08-03 16:59

Hvad bliver mon prisen på special edition udgave der udkommer til november
(tror jeg nok) ?

/Naess

Fra : Kong Kent

Dato : 25-08-03 17:22

> Hvad bliver mon prisen på special edition udgave der udkommer til november
> (tror jeg nok) ?

399,- de fleste steder vil jeg tro. Dyrere enkelte steder i butikkerne, og
billigere via nettet.

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Devast8or

Dato : 25-08-03 17:51

Kong Kent wrote:

> 399,- de fleste steder vil jeg tro. Dyrere enkelte steder i
> butikkerne, og billigere via nettet.

De fleste butikker har dem allerede på deres hjemmesider. Så det er bare at
kigge. Jeg så den vist til ~25£ hos www.CD-WOW.co.uk, og Gift Settet til
~45£ hos www.Bensonsworld.co.uk (den koster 600-700 på en af de danske sider
:)

Så er de jo så uden danske tekster, men det kan jeg personligt godt leve
med.

Devast8or

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 25-08-03 21:34

Har set SE boksen til 375 kr, og Gift boksen med statue til 525 kr. hos
DVDpusheren.

Fra : Zif

Dato : 26-08-03 07:16

Hvorfor venter alle ikke til den udvidede udgave kommer, sidste år var den
udgave, så meget bedre end biograf udgaven, og så meget mere koster den jo
ikke.

Fra : Jan Richardy

Dato : 26-08-03 08:31

"Zif" <peter.hedegaard@email.dk> wrote in message
> Hvorfor venter alle ikke til den udvidede udgave kommer, sidste år var den
> udgave, så meget bedre end biograf udgaven, og så meget mere koster den jo
> ikke.

Personligt laver jeg ikke samme fejl igen og farer ud og køber bio-versionen
nu, for så at sidde med to LOTR-TTT dvd'er (bio + extended) til november.
Man kan jo altid smutte ned i Blockbuster og leje bioversionen, hvis man
ikke kan klare ventetiden.

--

Jan Richardy

Fra : Lars Funck

Dato : 26-08-03 11:48

"Jan Richardy" <usenet@richardy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Man kan jo altid smutte ned i Blockbuster og leje bioversionen, hvis man

Næsten ordret mine tanker. Jeg synes den udvidede version bidrog med så
meget at jeg ikke kan forestille mig, at jeg kunne finde på at sætte biograf
udgaven på igen. Så Blockbuster må levere de gange jeg bliver nødt til at se
filmen indtil den "rigtige" version kommer.

MVH

Lars

Fra : Sune

Dato : 26-08-03 13:46

"Lars Funck" <Funck@nospamnetworldmedia.dk.dk> wrote in message news:<3f4b39fa$0$5175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...>
> [...]
> udgaven på igen. Så Blockbuster må levere de gange jeg bliver nødt til at se
> filmen indtil den "rigtige" version kommer.

Og, desværre, så er trangen til De To Tårne slet, slet ikke at
sammenligne med den tilsvarende til "Fellowship..." Jeg håber
tværtimod, at Extended udgaven kan rette lidt op på et, ikke direkte
negativt indtryk, men heller ikke tip top positivt. Men at dømme efter
hvad der medtages i de extra minutter ser det også lovende ud.

/Sune

Fra : Taba

Dato : 26-08-03 16:43

> [...]
> negativt indtryk, men heller ikke tip top positivt. Men at dømme efter
> hvad der medtages i de extra minutter ser det også lovende ud.

Lige mine ord

Men jeg synes én ting skodder max (ret mig endelig hvis jeg tager fejl) på
LOTR: FOTR ext. dvd'en, og det er at man ikke kan se biografudgaven op
den:-/ Det kan man f.eks på T2 SE Ultimate og Extreme Edition.....: (Grunden
til man ikke kan på FOTR er dog nok at de 2 film er så forskellige, i
modsætning til T2 SE hvor det er indskudte og udvidede scener, men hvad ved
jeg....?)
Ellers en af de bedre dvd udgivelser....!

/Taba

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-08-03 16:53

Taba wrote:
> Men jeg synes én ting skodder max (ret mig endelig hvis jeg tager
> fejl) på LOTR: FOTR ext. dvd'en, og det er at man ikke kan se
> biografudgaven

Det er da så inderligt ligegyldigt.... Jeg ville da aldrig sætte mig ned for
at se bio-udgaven når jeg har adgang til ext udgaven.

/jim

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-08-03 16:50

Sune wrote:
> [...]
> tværtimod, at Extended udgaven kan rette lidt op på et, ikke direkte
> negativt indtryk, men heller ikke tip top positivt.

Som talt ud af mit hjerte.

> Men at dømme efter
> hvad der medtages i de extra minutter ser det også lovende ud.

Jeg har ikke nærlæst extra-listen (hader spoilers), men det lover jo godt.

Er der nogen der ved hvor gift-settet er på lager (eller rettere... hvor det
regnes som sikkert at de kommer på lager), og til hvilken pris ? Der
skal være dk tekster.

/jim

Fra : Devast8or

Dato : 26-08-03 19:28

Sune wrote:

> Men at dømme efter
> hvad der medtages i de extra minutter ser det også lovende ud.
>
> /Sune

Har du et link hvor man kan læse lidt om det?

Devast8or

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 27-08-03 04:18

> Har du et link hvor man kan læse lidt om det?

Der blev rent faktisk postet en lang tekst her i gruppen d. 7/8 med titlen
"TTT forlængede scener", der står de angivet.

Fra : Devast8or

Dato : 27-08-03 19:24

C. H. Engelbrecht wrote:

> Der blev rent faktisk postet en lang tekst her i gruppen d. 7/8 med
> titlen "TTT forlængede scener", der står de angivet.

Ok, det må jeg så have misset. Jeg kigger tilbage efter det, og ser også
lidt på de link Sune kom med. Tak til jer begge.

Devast8or

Fra : Sune

Dato : 27-08-03 09:31

Opårindeligt læste jeg om det i Empire... Og de skriver ikke noget om
det på deres hjemmeside.

Men en søgning på Google gav lidt:

http://www.usatoday.com/life/movies/news/2003-06-11-rings_x.htm

Og så er der noget her, som vist ligeså meget er en ønskeliste :
http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1056124245

Men - det nævnes ikke i USAToday, men scenen med huornerne foran Helms
Deep bekræftes af Empire... Har ikke lige baldet her, så jeg kan ikke
remse evt øvrige ting op.

/Sune

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 27-08-03 16:08

"Sune" skrev i en meddelelse

[SNIP]
> Men - det nævnes ikke i USAToday, men scenen med huornerne foran Helms
> Deep bekræftes af Empire... Har ikke lige baldet her, så jeg kan ikke
> remse evt øvrige ting op.

Det ville også kræve en "spoiler warning" ;)

Mvh.
Lars

Fra : Lothario

Dato : 28-08-03 11:05

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Har du et link hvor man kan læse lidt om det?
>
> Devast8or

Her er nogle screenshots fra Extended:

http://www.theonering.net/scrapbook/group/929
http://www.theonering.net/scrapbook/group/932

Moe

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 30-08-03 03:38

> Her er nogle screenshots fra Extended:
>
> http://www.theonering.net/scrapbook/group/929
> http://www.theonering.net/scrapbook/group/932

Åh, hvor er de fede. Dem skal du sgu have tak for.
Boromir kommer til sin ret. Hold kæft hvor jeg glæder mig.

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 26-08-03 16:45

10,- i EBGames i Rosengårdcentret, Odense (godt nok i bytte med 5 PSone
spil)