Jim Jarmusch Coffee and Cigarettes (DVD) ?
Fra : Mark Høserich

Dato : 24-08-03 12:02

Er der nogen steder jeg kan få Jarmusch Coffee and Cigarettes på DVD, eller
andre Jarmusch for den sags skyld i dk.

M<a>RK

Fra : Peter

Dato : 25-08-03 10:47

Mark Høserich wrote:

> Er der nogen steder jeg kan få Jarmusch Coffee and Cigarettes på DVD,
> eller andre Jarmusch for den sags skyld i dk.
>
> M<a>RK

Down by Law findes i R1 fra Criterion. I R2 findes så vidt jeg husker Down
by Law, Mystery Train, Taxi i en engelsk udgivelse. Ghost Dog findes vist
nok i en dansk udgivelse.

/Peter

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 25-08-03 13:14

>Down by Law findes i R1 fra Criterion. I R2 findes så vidt jeg husker Down
>by Law, Mystery Train, Taxi i en engelsk udgivelse. Ghost Dog findes vist
>nok i en dansk udgivelse.

Dead Man er også ude i R1. Med et rigtigt flot billede endda.

Fra : Mark Høserich

Dato : 25-08-03 17:16

Jesper B. Nielsen wrote:

> Dead Man er også ude i R1. Med et rigtigt flot billede endda.

Men Coffee and Cigarettes er ikke udgivet på DVD ?

Fra : Peter

Dato : 26-08-03 11:02

> Men Coffee and Cigarettes er ikke udgivet på DVD ?

Det ser desværre ikke sådan ud.

/Peter