Tja...
Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 31-12-00 18:01

For at orientere Mac-folket:

Jeg installerede i dag Windows 2000 Pro på min PC, og selvom det er
væsenligt bedre end sine forgængere, er det stadig ikke på højde med
Mac'en, på de områder vi normalt tager høje standard for given.

Til gengæld kan jeg se hvorfor PC-folket er vilde med det, for de
slipper unægteligt for en del bøvl, som tidligere inkarnationer af
Windows har belemret dem med.

At der er gået 5 år, før Microsoft har kunnet holde, hvad de lovede med
Windows 95 - tja.

Godt nytår til alle Mac-mennesker - d. 9/1 er der webcast fra San
F'risco, hvor hele Mac-produklinien bliver fornyet, og hvor vi måske vil
se den endelige udgave af Mac OS X (ti) offentliggjort.

Læs om det på titancity.com.

:)

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Peter Gersmann

Dato : 01-01-01 12:04

In article <1emin6n.s09bhtotolxmN

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 01-01-01 12:40

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> In article <1emin6n.s09bhtotolxmN

ok, ok!

Fra : Peter Gersmann

Dato : 01-01-01 13:51

In article <1emk36t.wcy6ufrxxitqN@53.ppp1-9.worldonline.dk>,
root@NOSPAM.com (DJ Supreme (aka Peter Perlsø)) wrote:

> ok, ok!

Tager den 1x mere - hvorfor kaste med sten mod Microsoft når vi selv er
blevet tudet ørene fulde med Copland.

//Peter

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 01-01-01 15:30

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Tager den 1x mere - hvorfor kaste med sten mod Microsoft når vi selv er
> blevet tudet ørene fulde med Copland.

Forskellen ligger i, at Microsoft hele tiden har haft den samme ledelse
(Herr Gates), hvorimod Apple har skiftet ledelse 3-4 gange i den peiode
der har været noget der hed Pink/Taligent/Copland/Rhapsody/OS X.

Sagens kerne: Et firma er ikke bedre end dets ledelse. Så vi kan ikke
pege finge af Steve Jobs og råbe "Coooopland!" for, det er han
simpelthen ikke ansvarlig for.

Fra : N/A

Dato : 01-01-01 18:49

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 01-01-01 18:49

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Vil det være OK at pege fingre og råbe Lisa, NeXT og Rhapsody.

Lisa, måske, men det skulle så være fordi den var så dyr. Det var jo der
inspirationen til Mac'en kom fra...

Og hvorfor Next? Teknologien i Next lever den dag i dag videre som noget
af det mest respekterede objekt-orienterede teknologi man kan få for
penge. Og Rhapsody hedder OS X...

Eller har jeg misforstået din pointe?

Fra : Gunnar Holse

Dato : 01-01-01 19:28

"DJ Supreme (aka Peter Perlsø)" <root@NOSPAM.com> wrote in message

> [...]
>
> Og hvorfor Next? Teknologien i Next lever den dag i dag videre som noget
> af det mest respekterede objekt-orienterede teknologi man kan få for

Når nu alligevel toget kører, kan emnet så ikke relatere til dit første
indlæg? Ikke for at være fundatsrytter, men det kunne være mere interessant
at høre hvad du så egentlig ser af gode ting i Win2K istedet for igen ryge
på hvem-fortolker-historien-bedst vognen. Det kunne være hyggeligt at sidde
og følge her dagen derpå, godt baglam efter nytårsaften på Vesterbro
(Nemoland yt).

:)

/GH

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 01-01-01 20:36

Gunnar Holse <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> (Nemoland yt).

Den holdt ikke lang tid...

Fra : N/A

Dato : 01-01-01 12:40

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 01-01-01 12:40

Simon T <c973474@student.dtu.dk> wrote:

> Ja der er sket mange forbedringer i Winblows 2k. Det er nu muligt at skifte
> IP-nummer uden at skulle genstarte! Wow!

Yep, det er for vildt! :)

> PS: Du skulle da sidde og se dronningens nytårstale nu Peter! Du har da
> såvidt jeg ved ikke DR2, hvor du ellers kunne se den 18:35... Men herfra
> skal også lyde et Godt Nytår til alle (ikke *kun* Mac-brugere)!

Hm, det gjorde jeg da også? Til gengæld troede jeg at *DU* var anarkist!
Du skuffer mig! :)

Fra : N/A

Dato : 01-01-01 12:40

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 01-01-01 12:40

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Kunne du ikke lige prøve at forklare på hvilke punkter det [Win2000]
> adskiller sig fra Mac'en?

Ved nærmere eftertanke: Nej.

1) Det ender med mudderkastning, indbefattet at jeg får at vide hvor dum
og fanatisk jeg er 2) Jeg kan ikke sige noget, som enten ikke er sagt
før, eller ikke kan opfattes af folk der har øjnene åbne bare engang
imellem

Så: Godt nytår :)

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-01-01 16:47

In article <1emk18o.x3jet810imc7wN@53.ppp1-9.worldonline.dk>,
root@NOSPAM.com (DJ Supreme (aka Peter Perlsø)) wrote:

> Ved nærmere eftertanke: Nej.

Så ville det da være en meget god ide at holde sig helt fra den slags
udtalelser.

Men udover det, så har du nok ret i at det ville resultere i lidt mere
mudderkastning.

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"