Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Farveforskel på digitalfotoprint
Fra : JBK

Dato : 30-08-03 01:38

Hej,

Når jeg sender mine fotos til udprintning bliver farverne på papiret ofte
noget forskellige fra hvad jeg ser på skærmen. Hos en del
digitalprintservices kan man hente en farveprofil til deres printer, men jeg
har endnu ikke hittet ud af, hvad jeg kan bruge den til. Kan jeg kalibrere
min skærm efter den, og i så fald hvordan?

Mvh.
Jesper

Fra : Renholt Foto - Konto~

Dato : 30-08-03 08:13

Hej Jesper

På vores hjemmeside kan du finde lidt information om kalibrering i forhold
til vores fotolab. Disse informationer kan du godt overføre til din egen
printer. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen
Lars Møller
Renholt Foto
www.renholt.dk