Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Argh, kun tysk brugsanvisning (EOS 10D)
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 29-08-03 16:53

Til min spritnye Canon EOS10D fulgte der kun en tysk brugsanvisning, og det
samme til min Speedlite 550EX. Det er åbentbart hvad man må leve med når man
køber hos den billigste på internettet...

Er der nogen der kan hjælpe mig med at skaffe en dansk brugsanvisning til
mine to nye stykker legetøj? Det kunne fx være et link til en side, evt på
engelsk, eller en kopi af en dansk brugsanvisning. Jeg har prøvet at kigge
på Canons hjemmeside, men kan ikke se et sted dér hvor jeg kan købe
brugsanvisninger.

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig, en der evt. ligger inde med en kopi,
eller måske endda en der ønsker at sælge sine brugsanvisninger.. jeg vil
gerne bytte med en på tysk...

Med venlig hilsen

35mmfilm.dk
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 29-08-03 17:41

"Tim Lerche Sørensen" <nowayiwillletuspamme@skod.fr> wrote in message
> [...]
> eller måske endda en der ønsker at sælge sine brugsanvisninger.. jeg vil

Tjah, det er hvad man har ud af at spare lidt penge her og der. Så må man
forstyrre andre -;))

www.fotolinks.dk finder du det punkt, der hedder "manualer". Herfra
kommer du vil canon og finder den rigtige link til manualen
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Der er iøvrigt mange gode links på fotolink.dk

Bo //
-og god fornøjlse

Fra : Michael Holm

Dato : 29-08-03 18:11

Jeg har en scanning af 550EX manualen. Mail din rigtige adresse, så skal jeg
maile den til dig.

--Michael