Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
jyllandsringen i weekenden
Fra : P.Christensen

Dato : 29-08-03 16:13

Er der nogen der tager billeder derfra i weekenden?

--
Alle mails fra www.kirkevaenget.dk er scannet med Norton Antivirus

Fra : Fums

Dato : 29-08-03 18:08

P.Christensen skrev news:3f4f6d68$1@news.wineasy.se
> Er der nogen der tager billeder derfra i weekenden?

Hvor langt er det nu det er oppe i Jylland? Hvad er de fire nærmeste byer?

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 29-08-03 19:39

"Fums" <spam.er@uønsket.irc> skrev

> Hvor langt er det nu det er oppe i Jylland? Hvad er de fire nærmeste byer?

Silkeborg, det ved du vel nok hvor ligger

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Fums

Dato : 29-08-03 20:41

Søren Blom skrev news:3f4f9da7$0$83039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Silkeborg, det ved du vel nok hvor ligger

Tja... jeg ved jeg har været der og solgt noget. Tættere på 1,5 end én times
kørsel. Jeg prøver at finde en Internetadgang i nærheden.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Steen L. Nielsen

Dato : 29-08-03 20:42

"Fums" <spam.er@uønsket.irc> wrote in

> P.Christensen skrev news:3f4f6d68$1@news.wineasy.se
>
> Hvor langt er det nu det er oppe i Jylland? Hvad er de fire nærmeste
> byer?

Resenbro

/Steen

Fra : kim vegeberg

Dato : 29-08-03 20:23

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der tager billeder derfra i weekenden?
> Ja jeg tar der over lørdag og regner med at tage en hel masse billeder
både lørdag og søndag
Venlig hilsen kim.vegeberg@adslhome.dk