Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fototaske
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-03 10:34

Jeg savner en fototaske, jeg kan skrue mit kamera (coolpix 5700) fast i. Det
virker fjollet at rende rundt med en stor taske eller en "damet" lille pose,
man haler kameraet op af. I gamle dage kunne man få læderetuier som
lynhurtigt kunne klappes over kameraet. Jeg har ledt og ledt - men finder
ikke rigtig noget, der ser ud til at kunne dække mit behov. Har I i gruppen
erfaringer I vil dele?
Mvh
Hugo B.

Fra : Freddy Nielsen

Dato : 29-08-03 11:19

Se denne side
http://www.lowepro.com/download/D_Res_Matrix_lores_020403.pdf
Jeg har selv en Lowepro til min Coolpix 995, hvor der også kan være
tilbehør, som ekste forsatslinser, og lign, og er glad for den.
MVH
Freddy.

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-03 12:41

"goa8" <huj*erstat m.snabela*jcvu.dk> wrote:

> [...]
> ikke rigtig noget, der ser ud til at kunne dække mit behov. Har I i gruppen

Jeg er bange for, at den klassiske beredskabstaske er gået af mode. Du
har ret, at de var enormt praktiske. Mit Minox 35GT fra 1982 har sådan
en. Jeg vil da også tro, at de stadig laves til f.eks. Leica M. Men jeg
har aldrig set en til digitale kameraer. De skal jo være skræddersyede
til kameraet, så der laves nok ikke uoriginale.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Bo Bjerre

Dato : 29-08-03 15:38

"goa8" <huj*erstat m.snabela*jcvu.dk> wrote in message
> [...]
> lynhurtigt kunne klappes over kameraet. Jeg har ledt og ledt - men finder
> ikke rigtig noget, der ser ud til at kunne dække mit behov. Har I i

Jeg tror du skal igang med noget læder og en trekantet nål. Desværre findes
de nok ikke i handelen.

Bo //

Fra : OZ

Dato : 29-08-03 18:46

> [...]
finder
> ikke rigtig noget, der ser ud til at kunne dække mit behov. Har I i

Hej Hugo.

Tag et kig her!
http://makeashorterlink.com/?J18721EB5
En taske fundet gennem kelko.dk.

Håber, at den falder i din smag.
Og at den ikke er for bøs.. jeg mener "damet"..

Mvh OZ.