Re: Bog om PHP
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-08-03 13:52

Hejsa

Ja, jeg vil gerne give jer ret i at der ikke findes mange gode bøger på
Dansk.
Men hvis nu man kunne få en bog på dansk, der er lige så gode som dem på
engelsk, så var det jo forsøget værd ikke.
Fint nok, jeg forstår jeres holdning til danske bøger, og ser mig om efter
en engelsk
Det er nu heller ikke fordi det giver mig problemmer går efter en
studenter-hue, så mit engelsk må være i orden, eller også blive det !!!
Forslaget om bogen af Sterling Hughes: PHP - Developer's Cookbook fra SAMS
forlag, vil jeg prøve at kigge nærmere på : )

Tak for de foreløbelige svar

Thomas

Fra : Jesper Holm

Dato : 30-08-03 19:36

Nu har jeg desværre ikke fulgt indlægget og jeg kommer derfor "direkte ude
fra gaden"...

Men hvis du søger efter en god PHP-bog på dansk, vil jeg anbefale "Start på
PHP" af Thomas G. Kristensen, udgivet af IDG Forlag (hedder nu Libris, prøv
evt. med dem begge) og hæftet koster en slik - nemlig 69 kr.

Aner ikke om du kan bruge det til noge, men jeg ville under alle
omstaændigheder lige nævne det, for ellers kan det være at andre kan bruge
mit indlæg til noget....?!

Venlig hilsen
Jesper Holm

- Pædagogiske tutorials på dansk