Hjælp, min side er væk !!
Fra : Mato

Dato : 29-08-03 22:08

Hej.
Jeg modificerede min hjemmeside lidt, afprøvede den i FP og uploadede den.
Når jeg prøver at gå ind på siden nu, så får jeg flg. at vide "
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Jeg har prøvet at slette alle filer med WS-FTP og så uploade det hele igen;
men det hjælper ikke.
Hvad er der galt. Siden virker fint i FP:

Mvh. Tor

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-08-03 22:26

"Mato" <torvalNOSPAM@mail.tele.dk> skrev :

>Jeg modificerede min hjemmeside lidt, afprøvede den i FP og uploadede den.

Se svar i en anden gruppe.

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud

Fra : Falcon

Dato : 30-08-03 16:06

Du er nødt til at vise os adressen, før vi kan hjælpe.

Falcon
www.it-nordjylland.dk

Fra : stas

Dato : 30-08-03 17:03

"Mato" skrev d. 29-08-03 22:08 dette indlæg :
> [...]
igen;
> men det hjælper ikke.
> Hvad er der galt. Siden virker fint i FP:

Hvis du bruger frontpage til redigering og på dit webhotel bruger
fp-extensions, så skal du altid oploade med fp. Ved at bruge et andet
program kan du komme til at ødelægge filstruktur og evt. extensions vil
ikke virke.
Er du sikker på at du bruger de rigtige passwords til serveren.

Mvh. Søren

http://www.kandu.dk/