Skærme
Fijala 3554
17" TFT med TV tuner
Fra : niho

Dato : 29-08-03 16:28

Hej

Jeg står for at indkøbe i hvertfald 3 stk. 17" med TV tuner, incl. remote.

Orion LA750 ~Orion 17"TFT Samsung Wiseview LCD / HD-TV m/Tuner

Har fået tilbud her i DK på 4000,-Dkr incl. moms v. 5 stk.

Du kan evt. se den på en Norsk hjemmeside
http://www.gigashops.com/comp/

Er det ikke et OK tilbud for så flot en skærm ?

mvh. Niels

Fra : ak2057

Dato : 07-10-03 22:14

Jeg er meget interesseret i at vide hvor man kan få det tilbud, da jeg
kigger efter samme skærm, men kan ikke finde den i DK.

Skriv endelig på:

Lyhne@lyhne.dk

MVH

Anders