Skærme
Fijala 3554
17" fladskærm i Rema 1000 ?
Fra : Robert

Dato : 29-08-03 14:24

er her nogen som kender den 17" fladskærm som de sælger i REMA 1000 ?
evt. navn på producenten ?

-- Hilsen Robert
The site about lymphangiomatosis and Gorham's Disease
www.gorhams.dk

Fra : Jesper

Dato : 29-08-03 15:59

"Robert" <veng_spam@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. navn på producenten ?
>
> -- Hilsen Robert
> The site about lymphangiomatosis and Gorham's Disease

Se Lasse Eskildsens spørgmål 5-6 posts længere oppe/nede

Fra : N Hansen

Dato : 29-08-03 16:13

Ja se mit indlæg længere nede. Jeg var også ved at købe en, men det ser ud
til dens responstid er på 50ms. Den har heller ikke noget navn så man kan
checke den. Men den er ellers fed nok.

Mvh Niels

Fra : Jesper

Dato : 29-08-03 17:51

"N Hansen" <hansen457@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til dens responstid er på 50ms. Den har heller ikke noget navn så man kan

Nåh ja...det var Niels :)