www.udkig.dk???
Fra : sailor99

Dato : 27-08-03 22:14

Hej!

Hvad er der sket med "udkig"??

--
Med venlig hilsen / kind regards / amicalement / mit freundlichem Gruss
Georg

Fra : Jan T Pharo

Dato : 27-08-03 22:24

Wed, 27 Aug 2003 23:14:01 +0200, "sailor99" <sailor99@worldonline.dk>;
<n993b.61426$Kb2.2638290@news010.worldonline.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>Hvad er der sket med "udkig"??

Det var ellers "udkik", men den ser altså ud til, at være forduftet.

--
/jan
news postings should be followed up in news

Fra : scanboat.com

Dato : 28-08-03 06:17

Mon ikke de blot er ved at opdatere -

www.scanboat.com / per krabbe
*Et godt alternativ til de andre køb/salg sider med brugte både.*

Fra : Jan T Pharo

Dato : 28-08-03 06:52

Thu, 28 Aug 2003 07:16:31 +0200, "scanboat.com" <pkc@scanboat.com>;
<3f4d902f$0$32498$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>Mon ikke de blot er ved at opdatere -

næh, for man kommer et sted, der det står (det er svensk, men jeg kan
alligevel godt forstå det):

Fra : Lars

Dato : 28-08-03 18:28

Jeg håber inderligt at udkik kommer tilbage til os.

Lars

Fra : Jan T Pharo

Dato : 01-09-03 21:43

Thu, 28 Aug 2003 19:28:22 +0200, "Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk>;
<3f4e3bb7$0$83059$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>; <dk.fritid.sejlads>:

>Jeg håber inderligt at udkik kommer tilbage til os.

Den er der altså igen...
(så har al min oversættelse ikke været forgæves)

Fra : Anne Marie

Dato : 28-08-03 20:43

Siden er åbenbart ændret til http://www.yachtdatabase.com

Hilsen Anne Marie

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 29-08-03 10:38

Og er nu tilbage som udkig.dk,

Mon ikke bare det er fordi der er skiftet til et andet webhotel og DNS'entry
ikker blev flyttet rettidigt.

/HHA