Re.9,3x57
Fra : Lasse Holm

Dato : 25-08-03 20:49

Hej Knud Erik.
Mange tak for det imponerende svar. Jeg bor i Grønland, så det er
først og fremmest moskusokse der bliver aktuelt. Det er jo et
stort dyr som man skyder på kort afstand, så jeg tror jeg beholder
riflen som den er. Det er forresten en M 146 med en M 98 lås, så
mulighederne for senere ændringer er jo absolut til stede.

Kan du uddybe den der med piber til 70 Euro, det lyder jo i den
grad overkommeligt, og riffeltilladelser er ligesom moms aldrig
blevet indført her, så det kommer ikke til at give problemer.

Du må på forhånd undskylde hvis der går nogle dage før jeg svarer
på et evt. svar, jeg skal ud i fjeldet på rensdyrjagt, men det
bliver med .308´eren.

Venlig hilsen Lasse

P.S. Når jeg svarer på denne måde istedet for i tråden er det fordi
jeg hele tiden får meldingen " der opstod følgende fejl: indlægget
blev ikke sendt" når jeg forsøger at svare i en tråd, men jeg kan godt
starte en tråd, underligt.