B: A2618 <=> A2618
Fra : Mads Norman Andersen

Dato : 06-04-01 16:53

Beklager hvis dette er OT.
Er nogen interesseret i at bytte en "Sprit Ny" Ericsson A2618s med Telia-lås
til en ligenende uden, eller med, Sonofon lås?

Telefonen er i ubrudt orig. emballage, men desværre ikke særlig kompatibel
med mit Sonofon SIM-kort.
Telefonen byttes da jeg havde regnet med at kunne låse den op, hvilket jo
har vist sig IKKE at være muligt.

Svar venligst pr. mail.

Mads Norman

Fra : Carsten Gall

Dato : 07-04-01 00:21

Mads Norman Andersen <mna@nork.auc.dk> skrev i en
> [...]
> med mit Sonofon SIM-kort.
> Telefonen byttes da jeg havde regnet med at kunne låse den op, hvilket jo

Har du prøvet at se hvad der sker, hvis du sætter dit Sonofon kort i??

Carsten

Fra : Hugotit

Dato : 07-04-01 19:09

Det kan Jeg godt svare på !
"isæt korrekt SIM-kort"

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : Brian Olsen

Dato : 07-04-01 19:43

"Hugotit" <hugotit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det kan Jeg godt svare på !
> "isæt korrekt SIM-kort"

Og dog... Ikke altid... købte en Nokia 6210 med Telia
abonnement... men den åd mit sonofon SIM-kort råt...

Om de har glemt at SIM-låse telefonen ved jeg ikke...
eller om den låser til det første SIM-kort der bliver
sat i telefonen ???

MVH
Brian Olsen

Fra : Carsten Gall

Dato : 08-04-01 01:11

Brian Olsen <Djarnis@mailme.dk> skrev i en news:9ann0p$1pv$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Om de har glemt at SIM-låse telefonen ved jeg ikke...
> eller om den låser til det første SIM-kort der bliver

Det siges at de låser på det første kort.

Carsten

Fra : Mads Norman Andersen

Dato : 08-04-01 09:34

Tjaaa i dette tilfælde får jeg også en "isæt korrekt SIM-kort", hvilket jo
så vil sige, at den IKKE, i dette tilfælde, låser til det første SIM-kort de
isættes.

Mads Norman