Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik af foto - Lasershow i Tivoli
Fra : Jens Christensen

Dato : 29-08-03 01:25

Hej

Så har jeg også fået mig oprettet på www.fotokritik.dk og har som mit første
billede valgt et jeg tog i tivoli under deres lasershow. Billedet er blevet
roteret en smule og personerne i forgrunden er blevet gjort helt sorte, da
de ellers virkede forstyrende....Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres
mening om billedet. Her er et direkte link til det :
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=40307

Tak!

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Søren Kongstad

Dato : 29-08-03 08:09

"Jens Christensen" <nospam@nospam.no> wrote in message
> [...]
> de ellers virkede forstyrende....Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres
> mening om billedet. Her er et direkte link til det :

Hej Jens

Hvis en amatør må kommentere så

Jeg synes det er flot med de mørke profiler mod laser showet. Farverne er så
klare at man næsten tror de er manipulerede.

Dog synes jeg at beskæringen mangler lidt. 30% af dit billede (hele bunden)
er helt sort. Du kunne nok med held skære noget af bunden fra. Du kan måske
også skære træet til højre væk - det sidste er jeg dog ikke sikker på.

Venlig hilsen
Søren

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 29-08-03 08:21

> [...]
måske
> også skære træet til højre væk - det sidste er jeg dog ikke sikker på.

Ganske flot billede, med et faktisk spændende indhold. Havde du nu ikke
fortalt at det var lasershowet i Tivoli, ja så havde man nok fået en lidt
større fordybelse i billedet, som er spændende. Meget flot med siluetterne i
forgrunden. Men som Søren også skriver, så bør det beskæres noget. Det meste
af det sorte i bunden skal væk, og noget af det til højre. Eksperimenter med
hvor langt du vil beskære (hvis du vil :) ) fra højre af. Jeg ville som
minimum skære de små lysene prikker væk, og måske træet.

Mvh.
Karsten

--
Galleri: www.karsten.kryger.dk

Fra : lars bo

Dato : 31-08-03 23:46

Hej Jens
Hvor meget du vil fjerne i bunden er op til dig selv. Det største problem er
at du ikke har fået alle toppene af laserstrålerne med, og det kan der vel
ikke rettes op på, hvis du da ikke har klippet i toppen af billedet?

--
hilsen
lars bo

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!

Fra : Jens Christensen

Dato : 31-08-03 23:18

I skal have tak for jeres kritik af mit foto.
Jeg har lavet en ny udgave af det hvor jeg har taget jeres kritik til
eftertanke og beskåret det en del. Hvad synes I om det nu?
Link til foto : http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=40307 Se
"Xtra # 1"

--
Mvh.