Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
LCD Protectors
Fra : Erik Graversen

Dato : 28-08-03 21:37

Er der nogen der kender til de så kaldte "LCD Protectors"
til digi. cam.? Se: http://www.daproducts.com/index.htm
Evt. nogen der ved om de kan købes i danmark?

Mvh............

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 28-08-03 22:34

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til de så kaldte "LCD Protectors"
> til digi. cam.? Se: http://www.daproducts.com/index.htm

Efter hvad jeg har hørt så er det vist spild af gode penge, specielt hvis
man passe bare lidt på sit udstyr. Derud over skulle nogle af dem vist også
forstyrre det billede du ser på skræmen, i form af små flade misfarvninger.

> Evt. nogen der ved om de kan købes i danmark?

Prøv at forhøre dig hos din lokale fotohandler.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-08-03 14:45

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote in news:3f4e6747$0$19369
$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> Er der nogen der kender til de så kaldte "LCD Protectors"
> til digi. cam.? Se: http://www.daproducts.com/index.htm

Jeg tror det er sådan een der sidder på min Canon D30. Den var monteret da jeg
købte det brugt og jeg har været ganske glad for den. Den ridses ikke ved brug
af kameraet og jeg kan rengøre den uden at være nervøs for at den bliver
ridset.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk