Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugervejledning mv. til Canon G3
Fra : Peter S.

Dato : 28-08-03 21:15

Hej.

Er her nogen som har erfaring med disse bøger:

http://www.shortcourses.com/bookstore/canon/book_canong3.htm

Jeg ønsker en bedre brugervejledning end den som fulgte med kameraet.

Det har ikke lykkedes mig at finde noget tilsvarende her i DK.

Jeg har dog tænkt mig, at købe Politikkens sidste nye bog om Digital foto.

Håber nogen derude har erfaringer med bøger vedr. Canon G3

På forhånd tak

Fra : Kristian Amby

Dato : 28-08-03 22:18

Jeg har en til min Olympus og den er ikke fem flade ører værd. Min er
bare en gennemgang af de forskellige "knapper" på kameraet, og for at
føje spot til skade henviser den hele tiden til sidenr. i den
originale brugsanvisning, der ikke er en klap bedre.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Kristian Amby

Dato : 28-08-03 22:39

Jeg vil lige svare mig selv.

Jeg har lige være inde og studere lidt, og den udgave jeg har er
tilsyneladende et uddrag, eller sådan noget i den retning.

Du kan finde en lignende udgave til G3 her

http://www.shortcourses.com/guides/canon/g3guide.pdf

Den er kun på 16 sider, og i linket, du angiver, er bogen på 116 sider
+ en cd med diverse programmer.

Så jeg har nok gjort bogen uret. Jeg undskylder mange gange.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Thomas (8260)

Dato : 29-08-03 10:42

Hvad er det du gerne vil vide specielt om G3'eren?
Jeg synes da at Canons medfølgende manual giver et kort præcist indtryk
af de funktioner der er i kameraet.

Thomas