Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S: Canon A70
Fra : TKL

Dato : 27-08-03 13:55

Købt i juni 2003, original kvittering haves, med 4 genopladelige batterier
og lader. kr 2.400,- Står i København.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-08-03 14:48

"TKL" <SSLETTESmono@ofir.dk> skrev :

>Købt i juni 2003, original kvittering haves, med 4 genopladelige batterier

Tillykke med dit kamera.

Men siden du allerede ønsker at sælge det, så foregår det i
news:dk.marked.privat.foto og ikke i debatgrupperne.

Slet venligst dit indlæg ved at markere meddelelsen og gå i
Meddelelse => Slet meddelelse.

Du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og om de forskellige grupper på
http://usenet.dk/grupper.pl

Bcc til afsender.
--
Knud

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-08-03 22:22

TKL (SSLETTESmono@ofir.dk) skrev følgende:
> Købt i juni 2003, original kvittering haves, med 4 genopladelige
> batterier og lader. kr 2.400,- Står i København.

Ikke for at misbruge denne gruppe, men har du fået min mail? Jeg er
interesseret.

- Martin

Fra : TKL p

Dato : 28-08-03 09:29

Jeg beklager at have postet i den forkerte gruppe - jeg så mig ikke for! Kan
desværre ikke slette annoncen, da den er postet fra en anden pc end den jeg
sidder ved nu.

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-08-03 09:45

TKL p (SLETDETTEmono@ofir.dk) skrev følgende:
> Jeg beklager at have postet i den forkerte gruppe - jeg så mig ikke
> for! Kan desværre ikke slette annoncen, da den er postet fra en anden
> pc end den jeg sidder ved nu.

Jeg har skrevet til din mail (m o n o @ osv.......)

- Martin