Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online fotoalbum generator FREEWARE !
Fra : Trolle007

Dato : 27-08-03 10:33

Hej Gruppe

Jeg ville lige smide et lille hint til jer ! Hvis i synes html er svær,
eller er træt af manuelt at skulle opdatere siderne når i laver fotoalbums
så burde i måske kigge på dette stykke freeware
http://www.datadosen.se/jalbum/ ! Det temmelig nemt at bruge og der er mange
muligheder for at lave fotoalbum i forskelligt udseender og det hele endda
uden brug af html koder... kun nogle få klik og så er det klaret og klar til
opload.

Jeg bruger det selv - se evt. her http://www.jhc.nu/foto ! Og jeg er meget
imporneret af det - derfor denne lille mail til andre som ikke selv gider
kæmpe med kodning.

Venlig hilsen Jesper H.C.

--
/ Jesper H.C.
for direct mail please remove "FJERNDETTE" from email.

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-03 11:58

Trolle007 skrev i <news:bihtri$22f0$1@news.cybercity.dk,>:

> [...]
> svær, eller er træt af manuelt at skulle opdatere siderne når i laver
> fotoalbums så burde i måske kigge på dette stykke freeware

Det ser interessant ud!

Programmet synes dog at generere ikke-valid kode - det burde ikke
være nødvendigt og /kan/ være årsag til problemer for visse besøgende.

Min favorit er Arles http://www.digitaldutch.com/arles/ . Den koster lidt
(49$), men rummer mange muligheder, både for den som selv vil
bestemme galleriets udseende, som den der kan "nøjes" med en
af de medfølgende skabeloner og så kan programmet den "lille ting",
som jeg finder afgørende, den generer valid kode.
--
Mange hilsner
Lotte M

Galleri Lottes point of view: http://www.lotte-m.dk/foto/

Fra : Michael Holm

Dato : 27-08-03 12:20

Mit galleri er lavet med et gratis open-source PHP program, "gallery" Det er
dog lidt mere nørdet. Til gengæld kan man uploade billeder på siden, som så
bliver resized og sat op og sådan noget automatisk

Mit galleri ligger på
http://www.gizwiz.dk/gallery/albums.php

Hvis du vil uploade billeder på Gæst galleriet, kan du logge ind med
brugernavn guest og password guest.

Mere om gallery på
http://gallery.sourceforge.net/

--Michael