Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse med mange sæt billeder
Fra : Morten Frederiksen

Dato : 26-08-03 16:05

Hej

Jeg står med 12 film (24 og 36 eksponeringer), jeg skal have fremkaldt og
jeg regner med at skulle bruge cirka 10 sæt billeder. Er der nogen der ved
hvor det er billigt at bestille ekstra papirbilleder i forbindelse med
fremkaldelse?

mvh
Morten Frederiksen

Fra : complex@pc.dk

Dato : 26-08-03 17:18

Det er nemt
få dem fremkaldt med et sæt med en photo cd
bestil billederne fra foto cd'en pris pr stk 1,50

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 26-08-03 22:18

"Morten Frederiksen" <mortenf@no.more.spam.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved
> hvor det er billigt at bestille ekstra papirbilleder i forbindelse med
> fremkaldelse?

Hvor i landet snakker vi...??
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Morten Frederiksen

Dato : 27-08-03 12:04

> Hvor i landet snakker vi...??

Jeg bor i Aalborg.

Fra : Jan

Dato : 27-08-03 06:20

> [...]
> jeg regner med at skulle bruge cirka 10 sæt billeder. Er der nogen der ved
> hvor det er billigt at bestille ekstra papirbilleder i forbindelse med

Prøv Bingofoto, mener det koster ca. 50 kr for første sæt billeder, derefter
10-15 kr pr ekstra sæt.

Jan

Fra : Morten Frederiksen

Dato : 27-08-03 12:06

> Prøv Bingofoto, mener det koster ca. 50 kr for første sæt billeder,
derefter
> 10-15 kr pr ekstra sæt.

Det må siges at være billigt. Hvordan er kvaliteten af Bingofotos
fremkaldelse og kopier? Er der tale om laboratoriefremkaldelse eller hyr?

mvh
Morten Frederiksen