Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt billeder fra mandagens Bakkelukning..~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-03 02:41

....er lagt her:

<http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=266>

<http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=265>

<http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=264>

- som en lille forsmag på resten af mine Bakkebilleder, indtil jeg får
nosset mig færdig med resten og lagt dem på min hjemmeside.

Konstruktiv kritik modtages hjertens gerne.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Peter Martinsen

Dato : 26-08-03 03:46

Ikke een eneste link virker på din URL !

Fra : emj

Dato : 26-08-03 05:36

On Tue, 26 Aug 2003 04:45:56 +0200, "Peter Martinsen"
<oz1pmx@thorsager.dk> wrote:

>Ikke een eneste link virker på din URL !

De virker nu alle fint hos mig.
Hilsen emj

Fra : Lagerhead

Dato : 26-08-03 09:53

Virker fint her.
Billederne virker lidt mørke?

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk/index.htm
http://www.neilbrophy.com

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-03 10:27

"Lagerhead" <wess@wess.dk> wrote in message
> Virker fint her.
> Billederne virker lidt mørke?
>
> Mvh Espen

Hej Espen.

Hm, det forstår jeg ikke helt - jeg har endda lige kalibreret min skærm, og
billederne ser fine ud her.

Venlig hilsen

Ara_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Pico

Dato : 26-08-03 13:32

Aragorn Elessar wrote:
> "Lagerhead" <wess@wess.dk> wrote in message

> Hej Espen.
>
> Hm, det forstår jeg ikke helt - jeg har endda lige kalibreret min
> skærm, og billederne ser fine ud her.

Også her og linkene virker fint.
Nu er motorcykler ikke min store fornøjelse , men jeg kan vældig godt
lide det første af politicyklerne.
Det sidste voææe keg fprsøge at fjerme/minske spejlingerne ved hjælp
af Photoshop eller lignende, de tager ligesom opmærksomheden fra
motivet. Jeg ved godt det er næsten umuligt at undgå spejlinger i
sådanne motiver derefor glæder det også ekstra de få gange det lykkes.
Pico